Kim Taehyung -1 Tape

658 45 9
                                    

Jungkook kapısının önünde duran kasetleri alarak içeri geçti.

Baekhyun' dan olduğunu görünce şaşırmıştı. Ne de olsa okulda beraberlerdi neden kapının önüne koyma gereği duymuştu ki?

Babası'nın eski kaset çalarını aldı ve üstünde Kim Taehyung-1 yazan kaseti aldı ve kaset çalara taktı...

"Kim taehyung...Onunla bir kahvecide tanışmıştık,ikimizin de favori kahvesi olan americano'yu içiyordu..

Tanışma tam olarak kahveyi benim üstüme dökerek başlamıştı...sonra arkadaş olmuştuk ya da ben öyle sanıyordum.."

Jungkook kaseti durdurarak ayağa kalktı,acıkmıştı ve yemek yedikten sonra devam edecekti.

Aşağı mutfağa indi ve yorgun olduğu için ısıtıcıya su koydu ramen yapacaktı.

Su olunca ramen'e döktü ,sosları da ekleyince güzelce karıştırdı. Dolaptan kola alarakta odasına geçti...yerken dinleyecekti,heyecanlanmıştı.

Neden kendi sınıfında ki kim Taehyung 1 ay'dır kaybolan jimin ile ne gibi bir ilişkisi olabilirdi?...

"Şimdi sen neden taehyungla olan saçma arkadaşlığını anlatıyorsun diyebilirsin,merak etme sıra sana da gelecek.."

Ne yanı kendi adına yazılmış kaset mi vardı?
Hızla kaset kutusunu açtı ve kendi ismini aramaya başladı...jeon jungkook - 13

Kalbi korkuyla hızlı atsa da Baekhyun'un dediğini yapıp sırayla dinleyecekti...

"Sonra birlikte takılmaya başlamıştık,öğle sonları okuldan sonra cafe de buluşurduk o günler'den biriydi...

Cafe'ye girmeden cafe ve marketin arasında ki çıkmaz sokakta bizim sınıftan olan jung hoseok'u gördük..uyuşturucu satın alıyordu."

Cidden hoseok uyuşturucu kullanıyor muydu?
Peki neden?
Ve Jimin neden böyle bir kaset oluşturma gereği duymuştu?

"O da bizi gördü ve hiçkimseye bahsetmememiz için yalvarmıştı kabul ettik,bizimle takılması için teklif sunduk. O günden sonra üçümüz beraber takılmaya başladık...

Haberim yoktu sevgili olmuştular,umursamadım zaten yakışıyorlardı..ama buluşma zamanlarımız da gelmeme'ye başladılar...

Okulda hoseok'un yaptığı liste vardı,dolgun kalçalı erkekler...

Liste de adım vardı ve en baştaydı..taehyung bu listeye alınmış olmalı ki cafe de buluşmayı teklif edip kavga etmişti...

Birde *gülme sesi* üstüne üstlük haklıyken, bir suçum yokken dayak yemiştim."

"Peki neden benim bundan haberim yoktu" diye düşündü jungkook...okulun internet sitesine jung hoseok-dolgun kalçalı erkekler listesi yazınca.Liste de ki adlar bir bir karşısına çıktı.

Park Jimin

Doğru dedi kendi kendine liste'nin en başında onun ismi var.

Min Yoongi

Ne? Hani şu sınıfta ki asabi yoongi'den bahsediyoruz?

Byun Baekhyun

Ohaa diye söylendi jungkook

Kim dongsun

Park Woo-bin

Gibi tanımadığı birkaç isim daha vardı.Boşverip tekrardan kaldığı yerden devam etti jungkook dinlemeye.

"O liste 'nin karanlık bir tarafı var,altına aldığı kişilerin ismini yazmış olması ve benim onunla beraber oldmadığımın bilinmemesi trajikomik..."

"Okul beni sürtük diye anmaya başladı...ve O da yetmezmiş gibi uyuşturucu bağımlısıymışım gibi gösterildi..."

"Kim Taehyung...listeyi ortaya çıkarmış ve beni uyuşturucu bağımlısı olan bir sürtük olarak tanınmamı sağlamıştı..."

Biten kaset ile derin nefes aldı,böyle birşeyin çıkabileceğini hiç tahmin etmemişti.

Taehyung'un bu kasetten haberi var mıydı?

Telefonu alıp taehyung'u aradı.

"Alo?"

"Tae? sana birşey soracaktım."

"Tabi,dinliyorum." dedi taehyung

Jungkook kafasını tavana dikerek
" jimin'in kasetlerinden haberin varmı?"

Ses gelmemesi üzere kaşlarını çattı jungkook.Neden konuşmuyordu?

"Alo? Tae?"

"Bak" dedi ve ardından devam etti. " Kasetlerden hiçkimseye bahsetme aptal park jimin ne kurguladıysa saçmalıyor anladın mı? Kapatmam lazım hoşçakal"
dedi ve telefonu kapadı.

Nasıl yani? Yalan söylüyorsa neden gergindi? Niye bir anda sinirlendi? Ve gerçekten de bunlar kurgu muydu?

Jungkook derin nefes alarak ayağa kalktı nefes alması lazımmış gibi kendisini dışarı attı.

Bunalıyordu...ilerki sokaktan dönecekken baekhyun arabasını görmesi ile duraksadı.

"Hey! Jungkook atlasana" dedi.

Jungkook birşey demeyerek arabaya bindi.

"Baek?" dedi tereddütle

"Evet?"

"Jimin'in kasetlerde ki dediği şeyler...hepsi gerçek mi?" dedi camdan dışarıya bakarak.

"Kimdesin?"

"Taehyung ,onun kasetini bitirdim."

Baekhyun arabayı durdurarak jungkook'a döndü.

"Kook,hepsi doğru.Kim ne dedi bilmem ama jimin bunları bana kendi elleri ile teslim etti ve olayla ilgili olan kişilerin hepsini dinlemesini istedi."

Jungkook kafasını sallayarak arkaya yasladı ve camı yarısına kadar açtı .

"Seni evine bırakayım dostum,dinlen yarın okul var."

Jungkook hiçbir şey demeden baekhyun'un evine doğru sürmesini izledi...

Evinin önünde durunca jungkook indi.

"Yarın görüşürüz." Dedi baekhyun

"Görüşürüz."

Jungkook hızlı adımlarla eve girdi ve anne ve babası'nın sorularını görmezden gelerek odasına girdi.

Biraz uykuya ihtiyacı vardı...gözlerini kapatarak kendisini uykunun derin kollarına bıraktı...

tape,, jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin