Saat aku melangkah masuk ke dalam kelas tersebut, semua mata tertumpu ke arah kami berdua. Actually bahagian dada. Aku menyilangkan tangan untuk menutupi bahagian tersebut.
"Ehermm aku Rania Akashah. Only Kashah. Kami berdua dari King Authur Highschools" aku masih tidak selesa. Sudah sudahlah tu pandang. Macam tak pernah tengok perempuan cantik ke!!! Opss lupa duduk hostel en mana bercampur dengan dunia luar.
"Ashley Lydia. Just Ash and please jangan tenung sampai tembus dinding" usai aku berkata sedemikian hampir hampir satu kelas muka berona merah.
"Apa bukti kau perempuan?!" aku memandang ke arah suara tersebut. Amzar Iman...
"Perlu aku buktikan ke sayang.. Amzar Iman?" namanya dibisik ke telinganya perlahan. Aku tak tahu apa yang rasuk aku. Aku pergi ke arahnya lalu duduk di atas ribanya.
Tangan aku meliar ke dadanya dan mataku menikam matanya. Air liur ditelan kesat lalu ditolak aku bangun dari ribanya dan keluar dari kelas.
Dengan itu satu kelas terdiam melihat drama pkul 8 pagi.
"Tu baru sikit! I will make sure you will fall in love with me Amzar Iman!! I swear!!" jerit aku puas. Aku tahu dia diluar kelas saja. Aku tersenyum kemenangan ke arah Kashah. Nampaknya sebelah dia kosong. Beg yang galas tadi aku gantung disebelah meja.
Telefon pintar aku keluarkan dari poket seluar. Kashah mendapatkan tempat disebelah kanan aku dan dia juga mengeluarkan telefon
Kashah💩
First mision complete
Aku tengok tadi cuak giler muka dia
Chill baru permulaan
Offline
Aku menutup telefon dan memandang Kashah lalu tersenyum sinis. Tunggu la korang belum kenal siapa Ashley dengan Akashah yang sebenarnya.
AMZAR POV
Ishhh siapa siut perempuan tu!! Suka hati dia je!
"Woi Am! Lek aa takkan baru kena macam tu kau dah terpikat. Kau nak letak mana Hafiz kalau kau dah tangkap cintan dengan perempuan tu" kata Nish menyentakkan aku
"Aku tahu siapa diorang. Mama kau tak cakap pape ke dengan kau semalam? Pasal perjodohan?" soal Nish pula. Ehhh takkanlah
"Kau pun kena?"
"Yep. So that two girls our future wife. Tapi aku ada rancangan macam mana nak rosakkan rancangan parents kita. Apa kata kau bawak Hafiz aku bawak Luqman dalam kelas kita. Then buat la something yang perempuan tak suka tengok kan. Baru diorang putus asa" aku melihat ke arah Nish. Bagus juga mamat ni kadang-kadang.
"Nice idea. Jom!" aku mengorak langkah ke kelas 6 Donic. Sebaik saja sampai di kelas tersebut terus aku masuk. Memandangkan bayangan guru di kelas tersebut tidak kelihatan tangan milik Hafiz aku tarik.
"Asal you ni!"
"U ikut sajalah i"sesampai aku di kelas. Aku tengok perempuan tu dengan bersembang dengan kawannya disebelah meja aku. Amboi duduk sebelah aku nampak.
Aku duduk dan menarik tangan Hafiz duduk diaras riba. Perempuan tu perasan kehadiran aku. Tanpa banyak cakap bibir Hafiz menjadi sasaran aku dan dia membalas.
YOU ARE READING
He's Mine (OG)
Random"Apa bukti yang kau perempuan!"~Am "Kenapa awak tak percaya bakal isteri awak ke Amzar Iman~Ash Start: 8 May 2023 End:? Second book muah cikit! Well seperti biasa cliche!:3