7. Bölüm

36 10 24
                                    

Multi Arel💦

Hatırlatma
"Nasıl yani sen? Bizim yeni yapacagımız soygunda bana yardım edecek kız değilmisin?
. . .

Şaşkınlıkla baktım ne soygunundan bas ediyordu?

"Ne diyorsusun İyem ne soygunu?" Dedim.

Yüzü gerildi oturduğu yerden kalktı düşünür gibi sağ sola baktı.

"İşte şimdi sıçtık, ben seni Umutun kızlarından sanmıştım" dedi.

Umutun kızımı? O kimki onun kızı olacagım komik. O sırada kötü insan lafın üzerine gelir Umut ile Talya geldi.

Umut'un gözü beni bulduğunda şaşkın ördek gibi baktı sonra İyem'e baktı. Talya gülümseyerek masaya oturdu.

"Sendemi burdaydın Seracım" dedi sevecan bir tavırla.

Ben hayla  şaşkınlığımı üzerinden atamadığım için cevap veremedim. Umutta yanımdaki sandalyeye çekıp oturdu, yanıma oturunca heyecanlanmadım değil.

"Umut sıçtık yani bayağı sıçtık diyim, ben bu kızı senin kızlarından sanıp soygun yapacağımızı yumurtaladım yanlışıkla" dedi İyem.

Gözüm Umut'a kaydığında öldürücü bakışlarını İyem'e dikmişti. Talyem' de şaşkınca bana bakıyordu gerilmişlerdi.

"İyi sikim yedin senin diline sokayım ben." Dedi tıslarcasına Umut. Hızla oturduğu sandalyeden kalktı.

Şuanda tırsmıyor değildim Cafedeki çoğu göz bizim masaydaydı. Talya hayla bana bakıyordu.

"Bu soygundan birinin haberi olmayacak zaten sakin ol Umut" dedi Talya tehtidkar bir sesle bana bakarak.

Harika şimdi hepsinin gözü bendeydi, korkuyla oturduğum yerden kalkacakken İyem arkama geçıp omzumdan tutarak geri oturttu.

Tekrardan kalkmaya çalıştığım sırada İyem kulagıma fısıldadı.

"Artık sende bizim günahımıza ortaksın Seracım" dedi.

Gözüm Umut'a kaydığında ifadesizce bana bakıyordu. Bir kaç saniye bakıştıktan sonra karşıma geçıp oturdu.

Korkuyla dudagımı yaladım, İyemin  elleri hayla omzumdaydı. Umut önüne düşen birkaç saç tutamını sıkıntıyla geriye iteledi.

"Neden geldiğinden beri başıma bela oldun ki?" Dedi sesi sinirliydi.

Ne diyeceğimi bilmiyordum, nasıl bir belaya bulaştığımıda bilmiyordum. Hepsi dışardan saf masum gibi görünen şeytanlardı.

Umutun gözünde kızgınlıkla acı vardı bu sefer gözlerim kaçırmadan baktım. Ortamda benim için yine ikimiz vardı sanki sadece ikimiz, oda gözlerini gözlerimden çekmiyordu.

Talya'nın gürültüyle sandalyeden kalkmasıyla ilkilerek kendime geldim.

" zaten saf bişeye benziyor bence kimseye birşey yumurtlamaz." Dedi İyem.

"Şuan şokta acaba adam öldürdüğümüzüde bilse ne yapardı" dedi alayla Talya.

Umut sinirle burun kemiğini sıktı, öldürücü bakışları bu sefer Talyanın üzerindeydi.

Müzik Kutusu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin