Bishop'un sarı saçları kısaydı ve normal boylarda, zayıf ama güçlü bir yapısı vardı. Üzerindeki kıyafet ise bir bukalemun ruhu tarafından kutsanmıştı. Çoğu yere mükemmel bir şekilde kamufle olabiliyordu. Lea turuncu saçlı, normal boylarda, beyaz tenli ve sarıya çalan gözlü tatlı bir kızdı. Kendisi grubun şifacısıydı. Yalnızca şifacı kanı olanlar şifa büyülerini kullanabilirdi. Bu yüzden Lea bu grup için oldukça değerli bir üyeydi. Ayrıca sıcak kanlı ve enerjik bir insan olduğundan her zaman en cana yakın olanları da oydu. Çoğu sağlık büyüsünü rahatça yapabiliyor ve herkesi kolayca iyileştirebiliyordu. Ancak bu onu biraz yorsa da hiçbir zaman dışarıya belli etmezdi. Zamanında ailesi bir grup kara büyü ustası tarafından öldürüldüğü için çok hırslıydı. Kara büyüyü ve onu kullananları yok etmek onun en büyük arzusuydu. Ailesinin intikamını almak istiyordu. Son olarak Mia adlı bir cüce vardı yanlarında. Mia'nın küt mor saçları vardı ve teni sarıydı. Gözleri kırmızıydı ve kuyruğu vardı. Mia zamanında kara büyücüler tarafından ilk ve son kez denenerek yaratılmıştı ve sadece Mia'nın yaratılması için 15 düzine insan kurban edilmişti. Mia'nın gücü tamamen kontrolsüzdü ve büyü kullanmamasına rağmen istediği şekilde ışınlar saçabiliyordu. Büyüklüğü duygularına göre değişebiliyordu ancak buna karşı çıkmak için grubu ellerinden gelen her şeyi yapıyorlardı. Eğer Mia bir anda duygu patlaması yaşarsa belki evreni bile yok edebilirdi. Kimse bilemezdi onun elinden nelerin gelebileceğini.