Ce însemna să fi diferit cu adevăr e un stil un mod de a fi e libertatea pe care tu teo dai e un mod de exprimare .
Sa fi diferit e un lucru bun ?
Raspusul e da .
Ore cum ar fi daca toți am fi la fel ar fi plictisitor nu ?
Eu fac parte din puțini omeni care cred ca diferit însemna special .
Omeni care nu pot accepta diferențele sunt niste pesone reduse psihic.
Nu cred ca nu ai fos judecat nicio data după lucruri pe care le faci diferit de alți.
Azi vreu sa abordez diferențele cum ar fi stilul de haine si muzica , orientarea sexuală, caracterul , note de la scoala si aspectul fizic.
Nu pre stiu altele care se întâlnesc mai des daca vreti si altele spuneti in comentarii idee .STILUL DE MUZICA SI HAINE
Dacă te îmbraci in negru ai părul vopsit si asculti rok (sau dor unadintre ele )
Sa nu imi zici ca nu ai fos etichetat macar o dată că fin satanista sau nu a cometa nimeni in privita stilului tau .
Tea etceta asta sau de altele nu vei putea scăpa niciodata dar cu siguranta poti schimba omeni din jurul tau petru ca relație toxice te vor deteriorat ușor pe zi ce trece si o sa te simti din ce îmi ce mai rau si nu se merita petru unde specimene reduduse pshic .
Sa te schimbi tu petru ei nu e o optiune petru ca ei nu sar schimbe petru tine .Dacă te îmbraci din magazine normale si pote nu îți permiți haine scumpe sau pur si simplu înțelegi valoare banilor si nu vrei sa dai 2 milione pe un tricou care peste 3/4 saptamni nu îl vei ma purta asta iar nu e ceva iesit din comun si nu are rost sa te iei dupa acei bad boy care nu stiu ca valoarea unui om nu se masora in lucruri nu are rost sa te cobori la nivelul lor nu haina defineste omul .
ORIETARE SEXUALA
Bun daca ai o oretare diferită de ceilalți si esti bi , gay sau etc .
Asta nu însemna că e ceva rau .
Nu inseamna ca suferi de vreo boala sau ca e un lucru pe care îl poți alege .
Deobicei e o problema hormonala pe care nu o poti schimba .
Asta nu însemna că e un lucru rau sau ca esti singurul sunt mult mai multe persoane ca si tine dar nu pot sa dezvăluie asta de frica părerilor din jur .
Tot timpul vor fi persone car te vor accept si care nu dar nu are rost sa îi bagi pe toti în sema .CARACTER
Aici nu am multe de spus dar daca ai un caracter diferit de grupul tau de prieteni nu e ceva rau diferențele ne fac speciali tot ce trebuie sa faci e sa schimbi grupul nu pe tine .NOTELE DE LA SCOLA
Dacă nu ai note mari asta nu însemna că e sfârșitul lumi nu promoveze neinvatarea ar trebui sa dati tot ce puteti petru un vitor bun .
Dar petru cei care sunteti comozi sau nu puteti mai nult si cu note de 6, 7 sau mai mici asta nu însemna că sunteți prosti credetima puteti mai mult decât cei de 10 si pote chiar ganditi mai bine (Dor în unele cazuri)
DAR SA FIE CLAR NU MOTIVEZ NEINVATAREA SCOLA CHIAR DACA E NASPA E OBLIGATORIE SI FOLOSITORE
PENTRU VITOR .ASPECTUL FIZIC
Aici ma refer stric la corp daca esti putin mai gras sau slab pote ai semne mai ciudate coșuri sau pur si simplu te consideri urat din cauza cui unui om care tea jignit care nu e in stare sa te cunosca căruia pote chiar îi e ciuda pe tine si vrea sa te distrugă din proprie plăcere nu are rost sa îl bagi în seamă cat timp tie îți place cum areti nu trebuie sa te schimbi petru el/ea .Dacă vreți pot insista mai mult pe orce subiect vreti.
Sper ca v-am ajutat cu ceva si daca aveti intrebari punetimile fără ezitare .
Vreu sa va fie clar nu va schimbați de dragul aturajului petru ca va pierdeți pe voi si nu se merita.
CITEȘTI
Sad Life
Short StoryTris dar adevarat . Tot ce am scris aici e o parte din mine . Nu spun ca tot e corect dar e punctul meu de vedere a unui simplu om . La cine nui place pote pleca .