Pembaca, harap maklum, ini adalah kisah hotwife / cuckold. Sekiranya ini yang anda suka, nikmati membacanya. Tetapi jika bukan yang anda suka dan membacanya, jangan salahkan saya.
*
Isteri saya (Jan) dan saya (Pete) telah berkahwin lima belas tahun ketika ulang tahun kami yang kelima belas berlalu. Kami mempunyai seorang anak lelaki tiga belas, dan seorang gadis sepuluh. Saya berumur 36 dan dia 35. Dia mempunyai sosok hebat yang akan bertukar kepala. Saya selalu berusaha untuk berpakaian seksi, tetapi sebagai peraturan umum, dia biasanya berpakaian agak konservatif. Saya selalu mempunyai pemikiran yang agak terbuka tentang seks, dan dia, yang akan saya pertimbangkan, agak Victoria.
Selama lima belas tahun itu, kehidupan seks kita mengalami naik turun. Sememangnya terdapat sisi bawah utama selepas kelahiran setiap anak kita. Biasanya, setelah beberapa bulan, keadaan akan kembali normal, selain diganggu oleh bayi yang menangis dari semasa ke semasa. Walau bagaimanapun, lama kelamaan anak-anak tumbuh dari gangguan jenis itu. Tetapi tidak kurang, kami mempunyai dua anak kecil di rumah, dan tidak jarang salah seorang dari mereka datang merangkak di tempat tidur bersama kami. Nah, sekarang dengan kedua-duanya sudah cukup tua dan cukup pintar untuk mengurus diri mereka sendiri, saya fikir sudah waktunya untuk benar-benar kembali bersenang-senang seksual. Sudah ditentukan beberapa bulan yang lalu bahawa kita tidak lagi memerlukan pengasuh bayi seperti sebelumnya, mungkin lebih dipercayai bahawa banyak pengasuh bayi.
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, saya akan mencuba dan membumbui perkara dengan bercakap kotor kepadanya dan berkhayal semasa melakukan hubungan seks. Kadang-kadang saya bercakap dengannya seolah-olah dia sedang meniduri orang lain. Saya akan mengatakan sesuatu, seperti, dia meniduri anda dengan sangat baik, dan dia mempunyai ayam besar, jauh lebih besar daripada saya. Saya akan bertanya kepadanya adakah dia lebih baik daripada saya. Dia biasanya akan menjawab dengan ya. Sebahagian besarnya, dia akan mengikuti percakapan fantasi dan benar-benar memahaminya dari semasa ke semasa. Apabila dia masuk ke dalamnya, dia akan menjadi sangat baik. Namun, selepas itu, ketika saya menyebut beberapa perbualan seksi kami, dia akan menjauhkan diri dari perbincangan, dengan mengatakan bahawa itu hanya fantasi dan sesuatu seperti itu tidak akan pernah berlaku.
Ia adalah ulang tahun perkahwinan kelima belas kami dan saya telah keluar dari perniagaan untuk beberapa hari. Saya tidak ingat ketika kami mempunyai ulang tahun yang baik untuk semua diri selama lima belas tahun perkahwinan. Saya berhenti di tempat kerjanya dan memberitahunya bahawa kami akan keluar malam itu dan merancang dengan sewajarnya. Ketika anak-anak pulang dari sekolah, saya memberi mereka arahan untuk malam itu, dan memberitahu mereka bahawa ibu mereka akan mempunyai arahan tambahan ketika dia pulang. Mereka gembira dapat menjadi anak yang bertanggungjawab setelah saya menjanjikan mereka pizza.
Saya kemudian membuat tempahan makan malam di restoran makanan laut yang bagus yang menghadap ke pelabuhan. Kemudian saya membuat tempahan di sebuah motel yang bagus berhampiran restoran yang mempunyai TV litar dekat, yang merangkumi ketersediaan filem bertaraf X. Saya diberitahu bahawa mereka mempunyai sepuluh saluran filem X yang boleh saya pilih. Kemudian, saya pergi ke Victoria Secrets dan membeli pakaian tidur seksi yang sangat bagus dan mendapat hadiah. Saya kemudian pergi ke motel, membayar bilik dan meletakkan nightie di dalam bilik.
Ketika saya pulang ke rumah, Jan baru saja tiba dan memberi arahan tambahan kepada anak-anak ketika mereka sedang memulakan pizza. Jan mengatakan bahawa dia lapar dan pizza kelihatan sangat enak, dan bertanya kepada saya jika saya yakin bahawa saya tidak mahu tinggal di rumah dan menikmati malam pizza bersama anak-anak. Saya memberitahunya tidak bahawa semua rancangan sudah dibuat dan kami akan keluar. Anak saya memberitahunya "ya, ibu, kalian tidak pernah pergi ke tempat lain melainkan bekerja." Dengan itu, dia menuju ke bilik mandi dan mula bersiap.