Semasa kami menyusuri jalan bebas hambatan, fikiran saya tertanya-tanya, mempunyai kilas balik, bukan hanya peristiwa malam itu, tetapi semua pemikiran dan usaha saya menjelang petang. Fikiran bahawa ketika kami meninggalkan rumah untuk perayaan ulang tahun kami, bersama isteri cantik saya yang berusia lima belas tahun, tiga puluh lima tahun, kelihatan pertengahan dua puluhan, benar-benar dalam keadaan sangat baik dengan lekukan yang sangat menarik walaupun melahirkan dua anak. Saya selalu tahu bahawa dia boleh memusingkan badan, dan juga fakta bahawa saya senang melihatnya secara peribadi atau awam. Semasa pemikiran saya tertanya-tanya, kenyataan kembali teringat kepada saya dan pemikiran mengenai peristiwa-peristiwa malam itu terlintas di fikiran saya. Entah bagaimana, saya merasa agak bingung ketika memikirkan kenyataan bahawa perkara-perkara bergerak sangat pantas untuk wataknya. Ketika itulah, secara tiba-tiba, saya mempunyai beberapa soalan yang muncul di fikiran saya.
Saya bertanya apa yang mendorongnya untuk memberikan dirinya dengan bebas kepada dua lelaki kulit hitam itu. Tanggapannya adalah: "Sebenarnya, anda boleh mengatakan bahawa ia adalah dua kali lipat. Pertama panasnya saat ini, dan yang lain adalah peningkatan secara beransur-ansur selama beberapa tahun." Dia terus mengatakan bahawa kepanasan saat ini diciptakan oleh kami bercinta dan semua percakapan saya yang membuatnya lebih panas daripada dia selama bertahun-tahun, dan menonton lelaki kulit hitam besar itu berambut perang di TV, juga melihat seseorang menonton kami bercinta dan apa yang saya katakan tentang itu, semua itu menjadikannya lebih panas daripada yang saya ingat. Saya kemudian mengatakan kepadanya bahawa saya tidak faham kerana kami berdua mempunyai organisma yang hebat dan saya fikir dia berpuas hati. Kemudian dia berkata: "Saya tahu, tetapi saya mahukan lebih banyak lagi, dan ketika saya melihat ayam hitam besar itu melekat seperti sedang menatap saya, itu seperti magnet yang menarik saya ke sana."
Saya kemudian bertanya kepadanya apa yang dimaksudkan dengan peningkatan bertahap selama beberapa tahun terakhir.
Baiklah, sekarang saya disambut dengan kejutan yang lain. Saya meletakkan tangan saya di ketinggalan ketika kami sedang menyusuri jalan raya. Dia mencapai ke bawah dan meletakkan tangannya di atas tangan saya, dan memberitahu saya:
"Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, saya telah mengintip aktiviti komputer anda. Saya melihat sejarah anda dan melihat apa yang anda perhatikan. Saya tahu bahawa anda adalah ahli yang sangat aktif di sebilangan laman web biracial." Kemudian dia mengatakan bahawa pada mulanya dia terkejut dengan apa yang saya lihat, tetapi kemudian ia mulai menarik dan bahkan sampai ke titik bahawa dia senang membacanya dan melihat ayam hitam besar yang dilayan oleh isteri putih.
Ketika saya duduk di sana dengan tidak percaya cuba menyerap apa yang dia katakan dan pada masa yang sama menumpukan perhatian semasa memandu, saya mula merasa seperti kanak-kanak itu ditangkap dengan tangannya di dalam balang kuki. Tidak cukup tahu apa yang harus saya katakan, tetapi saya harus tahu lebih banyak mengenai apa yang dia tahu dan pemikirannya. Oleh itu, saya bertanya kepadanya laman web apa yang dia gemari.
Dia bertindak balas dengan cepat dengan mengatakan bahawa dia menyukai laman web yang menggabungkan gambar dan cerita dan terutama laman web yang menjadi isteri orang kulit putih adalah lelaki kulit hitam dengan pengetahuan, persetujuan suami, dan dalam banyak kes mendorong. Saya bertanya kepadanya apakah itu bermaksud bahawa dia menyukai cerita-cerita cuckold. Dia mengatakan bahawa dia benar-benar menikmati cerita-cerita cuckold ringan, tetapi bukan yang menjadikan suami menjadi budak atau banci dan meremehkannya dan sangat menghinanya. Saya bertanya kepadanya apakah ada sesuatu yang terlintas di fikirannya yang sangat panas baginya. Wow, ketika dia memberitahu saya bahawa dia menyukai beberapa kisah Karen Kay, Katt, dan Sally Tart, saya hampir terbalik, kerana itu juga kegemaran saya. Saya bertanya kepadanya apa kisah kegemarannya, dan tanpa ragu-ragu, dia berkata: "Weekend Cuckold, oleh Karen Kay adalah kegemaran saya.