Petang Ahad mendapati Jan dan saya bersiap-siap untuk makan malam bersama kekasih hitamnya George dan rakannya Mac. Selesai bersiap, Jan memandang saya dan bertanya: "Bagaimana saya kelihatan? Adakah saya kelihatan cukup baik untuk ditiduri oleh empat lelaki?"
Saya berkata "empat lelaki?"
Dia berkata: "Ya, George, Mac, Jim, dan kamu."
Saya berkata: "Wah, anda merancang untuk meniduri kami berempat."
Dia berkata: "Baiklah, itu adalah pesta seks, dan dari apa yang telah saya baca dan dengar, anda tidak pernah tahu apa yang diharapkan dalam pesta seks. Selain itu, hanya akan ada dua pussies dan empat ayam jantan, dan saya pasti bahawa setiap ayam itu akan mengongkek sekurang-kurangnya salah satu pussies kita sekali, jika tidak dua atau tiga kali, atau mungkin lebih banyak lagi. Jadi, di sana anda memilikinya, saya menjangkakan pussy saya akan mempunyai sekurang-kurangnya dua ayam jantan, dan mungkin lebih fucking itu, dan milik anda, mungkin bukan salah satu daripadanya. "
Saya berkata: "Anda pelacur, anda benar-benar tahu bagaimana membuat batang saya keras."
Dengan itu, kami selesai bersiap ketika dia terus mengejek saya, dan menyukainya.
Jan memanggil ke depan semasa kami menghampiri motel itu supaya George dan rakannya menunggu kami di tempat letak kereta. Setibanya di sana, Jan keluar dan memperkenalkan Mac kepada saya ketika dia memasuki tempat duduk depan, dan Jan dan George masuk ke tempat duduk belakang dan mula beraksi seperti remaja.
Dalam perjalanan ke restoran, Mac memberitahu kami bahawa nampaknya Lori benar-benar mengusik Jim tentang batang kecilnya. Dia juga mengatakan bahawa nampaknya semakin dia menggodanya, semakin bersemangat dia akan mendapatnya. Kemudian Mac mengatakan bahawa setelah melihat semua ini, dia bergabung dengan Lori untuk mengusik Jim tentang kemaluannya yang nampaknya memicu ejakulasi. Semasa kami memasuki kawasan parkir restoran, Mac memberitahu kami bahawa kami tidak boleh menahan apa-apa mengenai batang kecil Jim semasa perjumpaan kecil kami malam ini.
Setelah memasuki restoran, seorang lelaki yang kelihatan rata-rata mendekati kami, ketika Mac memperkenalkannya sebagai Jim, suami Lori. Dia memberitahu kami bahawa Lori mempunyai meja yang disediakan untuk kami di sudut paling belakang. Kami menikmati makan malam yang menyenangkan dengan Lori sebagai pelayan kami, kerana dia tidak turun selama setengah jam lagi.
Ketika Lori membawa cek itu, Jim mengambilnya dan berkata: "Ini ada pada saya."
Saya tergelak kecil dan berkata: "Jangan lupa memberi petunjuk kepada pelayan kerana dia telah melakukan pekerjaan yang luar biasa." Semua orang ketawa ketika George, Mac, dan saya masing-masing melemparkan sepuluh tempat di atas meja.
Setelah Lori selesai beralih, kami semua kembali ke motel. Setibanya di sana, George memberitahu kami bahawa pada waktu siang, dia dan Mac telah berpindah ke bilik dengan pintu yang menghubungkan kedua-dua bilik tersebut. Seperti yang dia katakan, itu akan memberi kita zon selesa yang tidak berpenghuni.
Setelah memasuki bilik, pintu yang memisahkan dua bilik itu sudah terbuka. Ketika Lori menuju ke bilik mandi, dia mengatakan bahawa dia perlu mandi cepat, kerana dia telah bekerja seharian.
Ketika dia memasuki bilik mandi, George menyarankan agar kita semua bertali leher dan bersedia untuk bercinta sebaik sahaja Lori keluar dari bilik mandi. Dia lebih jauh mengatakan: "Saya rasa kita perlu menetapkan beberapa peraturan dasar untuk cepat-cepat ini. Oleh itu, saya ingin menyarankan agar wanita di sini memiliki kata terakhir, dan tidak, atau cukup, artinya tepat." Semua orang mengangguk setuju. Kemudian dia berkata: "Saya juga ingin mencadangkan bahawa tidak akan ada suami yang meniduri isteri mereka sendiri, atau sebaliknya. Namun, memberi kepala, atau menjilat puki tidak akan dianggap sebagai sialan. Adakah semua orang baik-baik saja dengan itu?" Semua orang mengangguk setuju.