400 okunmaya yaklasmisiz derdinize derman oldugumu biliyorum bi gun herkes sercanisacı olucak.
-
nisa's POV
Yaptığımız salıncakta sallanmaya çalışıyordum ama sadece çalışıyordum işte çünkü boyun 1.10 olduğu için ayaklarım yere değmiyordu, birinin sallaması gerekiyordu
Sözde Yasin sallayacaktı ama beni, kardeşini satıp Evrim'le dedikodu yapmaya gitti
Evrim her zamanki gibi hepimizin arkasından röportajlarda konusuyordur yok Nisa, yok Cemal, yok Gizem EVĞK EVĞK
Barış'a surrrrekli sırnaştığını hepimiz goruyoruz?? Ayy Barış dur ben geleyim, ayy Barış iyi ki yanımdasın.. ALLAHIM YA RABBİM YA.Yasin'i de anlamıyorum Cemal ve ben sürekli onun yanındayız sanki bizi kullanıyor gibi geliyor ama biz kör olduğumuz için bunu asla fark etmicez tabii ki. Evrim'in arkasından konuşup dursa da sürekli ormana baş başa gidip konuşuyorlar farkındayım.
inşallah bunlar da Sercan abi ve benim gibi olmazlar.
Sercan abi benim için Ersin abiyle aynı yerde... Neden benden hoşlandı anlamadım ki yani ben. Cemo bana hep Sercan'a yüz verme diyor -ki ben zateeeeenn vermiyorum çünkü abim gibi, ama bana bakışları biraz heyecanlandırıyor beni sanki ya.
Salıncakta daha fazla oturmaktan sıkılıp Cemo'ya seslendim ama onun yerine Gizem geldi. Gelmesi yine yarım saatimizi aldı. O çok yavaş biri ama onu asla elemicez çünkü neden olmasın??
Beni sallarken uyuyakalmışım çünkü beşik gibiydi... rüyamda uzun saçlı Sercan abi gördüm... Survivor bitmişti ve hava limanında bana saçını toplamak için toka soruyordu... çok garipti... hayır rüya değil, saçları.
Sercan abi neden rüyama girmişti ki??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ah sercan, hüzünlü kekim...
Romance"... ama sen çok tatlı yedin Nisa." "Tatlı severim Sercan abi."