🌻part . 5🐰🦁💜

3.8K 218 3
                                    

Ring Ring Ring ~~~

ကျန်းချန်~~"Hello  ကျန်.ကျန်.  ဖုန်းတွေ ဘာတွေ ဆက်လို့ပါလား ထူးထူးဆန်းဆန်း ဒီချိန်ကြီး ဘာကိစ္စလဲ ပြော"

🐰~" ဟင့် ....... "

"ကျန်.ကျန်. မင်း ငိုနေတာလား ဘာဖစ်လို့လဲ မင်းခုဘယ်မှာလဲ အဆောင်မှာမလား ငါခုလာခဲ့မယ်နော်"
.
🐰~"..............."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
" ရှောင်ကျန့်     ကျန်.ကျန်.  ဘာဖစ်တာလဲ
ဘာဖစ်လို့ ငိုတာလဲ  "

🐰~" ကျန်းချန်............ငါဘာလို့ အဲ့လောက် ကံဆိုးနေရတာလဲ    ငါဘက်ကို ဘယ်သူမှ ထည့်မစဉ်းစားပေးကြဘူး    အရာအားလုံးက သူတို့စိတ်ကြိုက်ပဲ  ငါအဆင်ပြေရဲ့လားလို့ တစ်ခွန်း တောင်မမေးဘူး  ဟင့်.........."

"ကျန်.ကျန်.      သူငယ်ချင်း  ငါ့ကို ကြည့် စိတ်အေးအေးထားနော် ဘာဖစ်တာလဲဆိုတာ ငါ့ကို ပြောပြ "

🐰~" သူ..........

    သူက ငါ့ကိုလက်ထပ်မယ်တဲ့  ငါ.ကို ငွေနဲ့ဝယ်လိုက်တာ  ပါးတို့ရဲ့ အကြွေးတွေ အားလုံးကို ငါ့ဆန္ဒ ငါ့ကို အသိလေးတောင် မပေးဘဲ သူကဆပ်ပေးပီး သူ့ကို လက်ထပ်ရမယ်တဲ့ ဒါကလည်းအခုမှ သိတဲ့သူစိမ်းတစ်ယောက်      ငါဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ ကျန်းချန်ရယ်    .......... ဟင့်"

"ဘယ်သူကလဲ   စိတ်လျော့   ငါ့ကို ဖြည်းဖြည်းချင်း ပြောပြ    ဘယ်သူလဲ အဲ့ဒီလူက  ???"

🐰" ငါ့ အလုပ်ရှင်   "

" ဒါဆို Wang Yi bo ပေါ့ "

🐰" ဟုတ်တယ်    မနက်ဖြန်မနက်ကျရင် သူ့အတွင်းရေးမှူး ကို လွတ်လိုက်မယ်တဲ့  သူ့အိမ်မှာ သွားနေရမှာ .......... ငါ သူ့ကိုမကြိုက်ဘူး မုန်းတယ် "

" aပါ ခု မငိုနဲ့တော့နော်   မင်းတစ်ယောက်ထဲ အဆင်ပြေရဲ့လား  ငါဒီည ဒီမှာနေပေးရမလား??"

🐰"ရပါတယ်    ငါတစ်ယောက်ထဲ နေချင်တယ်   မင်းလည်း ပြန်ရင် ပြန်တော့နော် ငါအဆင်ပြေပါတယ်"

"ဒါဆို ငါ ပြန်တော့မယ်နော် ငိုမနေနဲ့ဦး
အဆင်ပြေသွားမှာပါ"

*ကျွန်တော့်သူငယ်ချင်းကတော့ အဆင်ပြေသွားမှာပါလို့ ပြောနေပေမဲ့ ကျွန်တော် ကြောက်နေမိတယ်
သူစိမ်းတစ်ယောက်နဲ့ နေရမယ်ဆိုတဲ့အသိက ဒီညတော့ အိပ်လို့ ပျော်တော့မယ် မထင်ဘူး~~~*

🦁 စောင့်ရှောက်ခွင့်လေးပေး🐰💜Yizhan💜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz