Μίλαγαν κανονικά επί καθημερινής βάσης, βγήκαν και αρκετές βόλτες, όταν ο Παναγιώτης τελείωνε τη δουλειά. Μια μέρα ο Παναγιώτης έκανε στον Αλέξη μια πρόταση.
Π. -Θες να έρθεις σπίτι μου απόψε; Θα παραγγείλουμε και θα αράξουμε.
Ο Παναγιώτης έμενε μόνος του, πρέπει να προσθέσω σ' αυτό το σημείο. Επίσης, ο Αλέξης ήξερε ότι αν πάει σπίτι του θα προχώραγαν ένα βήμα παρακάτω τη σχέση τους. Ήθελε να είναι ο πρώτος του...
Α. -Ναι, θα έρθω. Κάτσε να ειδοποιήσω τη φίλη μου ότι απόψε θα κοιμηθώ σε εκείνη.
Η φιλή του είναι η Αγγελική, είναι κολλητοί από το γυμνάσιο.
Α. -Έλα Αγγελική απόψε θα κοιμηθώ στου Παναγιώτη, θα με καλύψεις;
Αγ. -Ναι ρε εννοείται. Θα πάει ο φίλος μου να χάσει την παρθενιά του και δεν θα τον καλύψω;
Α. -Είσαι βλαμμένο...
Αγ. -Λες και δεν είναι αλήθεια.
Α. -Ίσως και να 'ναι. Πρέπει να σε κλείσω τώρα να ετοιμαστώ, θα σου στείλω αύριο, φιλάκια σε ευχαριστώ.
Αγ. -Εννοείται και θα μου στείλεις, θέλω κάθε λεπτομέρεια αναλυτικά. Άντε τα λέμε.
Ο Αλέξης ετοιμάστηκε, βγήκε, πήγε λίγο πιο πέρα από το σπίτι του και ήρθε ο Παναγιώτης και τον πήρε.
Π. -Τί έγινε μικρούλη, πώς είσαι;
Α. -Καλά είμαι μωρέ, τώρα που βρεθήκαμε ίσως είμαι καλύτερα βέβαια.
Π. -'Ίσως' ακούω και δεν μ' αρέσει. Καλά καλά κάτσε να πάμε σπίτι και θα σε φτιάξω εγώ.
Α. -Μπα μπα τί θα κάνετε κύριε μου; Να φοβάμαι;
Π. -Ε όχι και να φοβάσαι, δεν θα έχεις το αίσθημα φόβου μικρούλη.
Α. -Και τι αίσθημα θα 'χω;
Π. -Α δεν λέω τίποτα, θα καταλάβεις.
Α. -Χμ, θα περιμένω να καταλάβω λοιπόν.
Μετά από λίγο έφτασαν σπίτι του Παναγιώτη. Κάθισαν έφαγαν και έβαλαν μια ταινία.
Π. -Βαρέθηκα, θες να πάμε να ξαπλώσουμε;
Α. -Γιατί; Ωραία είναι η ταινία.
Π. -Ναι αλλά εσύ μ' αρέσεις περισσότερο. Εξάλλου δεν θες να νοιώσεις και εκείνο το αίσθημα που λέγαμε;
Α. -Α ναι σωστά. Πάμε λοιπόν.
Ξάπλωσαν.
Π. -Έλα εδώ για αγκαλίτσα.
Δεν έχασε ώρα ο Αλέξης και πήγε αγκάλιασε τον Παναγιώτη και ξάπλωσε στο γυμνασμένο του στήθος. Ο Παναγιώτης χάιδευε τα μαλλιά του Αλέξη και μίλαγαν. Ο Αλέξης πρόσεξε ότι είχε ήδη καυλώσει ο Παναγιώτης. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από εκεί.
Α. -Έτοιμος είσαι ήδη βλέπω.
Π. -Τί να κάνω; Εσύ μου το προκαλείς.
Α. -Μήπως να βγει να μου κάνει παρέα;
Π. -Χμ, πολύ καλή ιδέα μου ακουγιεται.
Ο Αλέξης κάθισε πανω στον Παναγιώτη και ξεκίνησε να τον φασώνει λαίμαργα. Το αίσθημα που προκαλούσε ο ένας στον άλλον ήταν μια απερίγραπτη καύλα. Του κράτησε τα χέρια πίσω και άρχισε να του γλείφει, δαγκώνει και φιλάει το λαιμό. Ο Παναγιώτης πάθαινε ελαφρές συσπάσεις από το passion, ήθελε να τον πάρει και να του κάνει έρωτα. Στο μεταξύ ο Αλέξης τριβόταν ολόκληρος πάνω στο κορμί του Παναγιώτη. Τον ήθελε μέσα του.
Π. -Τί θα 'λεγες να κατέβεις με τη γλώσσα σου και να τον βγάλεις να σου κάνει παρέα που 'λεγες και πριν;
Ο Αλέξης δεν απάντησε. Άρχισε απλά να γδύνει τον Παναγιώτη. Τον άφησε μόνο με το boxerάκι. Ξεκίνησε να παίζει με τις ρώγες του και σιγά σιγά κατέβαινε με τη γλώσσα του όλο και πιο κάτω. Τον έγλειψε πάνω από το boxerάκι και μετά του το έβγαλε. Πήρε στο στόμα του τα αρχ**ια του Παναγιώτη και συνέχισε διασχίζοντας όλο του το πέος από κάτω μέχρι το κεφαλάκι. Το 'βαλε στο στόμα του και ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τα χείλη του. Η αίσθηση άρεσε πολύ στον Αλέξη. Ήθελε να τον νοιώσει να μπαίνει και πίσω. Ο Παναγιώτης έπιασε το κεφάλι του Αλέξη, του κράτησε το μαλλί και έκανε την κίνηση, του τον έχωνε όλο και περισσότερο μέσα στο στόμα του. Ο Αλέξης είχε αφεθεί στον Παναγιώτη.
Π. -Φέρε μου εδώ και τον δικό σου.
Γύρισε 180° το σώμα του ο Αλέξης και ξεκίνησαν να γλείφει ο ένας τον άλλον. Ο Παναγιώτης άρχισε να τον γλείφει από πίσω και ταυτόχρονα του τον έπαιζε. Ο Αλέξης δεν άντεχε άλλο.
Α. -Θέλεις να είσαι ο πρώτος μου;
Π. -Χμ, αυτό περίμενα να ακούσω μικρούλη, ναι θα το ήθελα πολύ.
Α. -Με έχεις ανάψει, σε θέλω.
Π. -Σήκω λοιπόν, κάτσε στα τέσσερα και άσε με να σου τον προσέξω εγώ μικρούλη.
Κάθισε έτσι ο Αλέξης. Ο Παναγιώτης συνέχισε να του τον γλείφει για να ανοίξει, έτσι ώστε να μην πόναγε τόσο. Ο Αλέξης βόγγαγε πολύ ήδη. Ο Παναγιώτης έβαλε το προφυλακτικό και άρχισε να μπαίνει αργά.
Π. -Αν πονέσεις θα μου το πεις να σταματήσω μωρό μου.
Άρχισε να μπαίνει όλο και περισσότερο, οι φωνές του Αλέξη γίνονταν όλο και πιο δυνατές. Έσκυψε και του πε σιγά στο αυτί.
Π. -Αυτό το αίσθημα εννοούσα μικρούλη μου.
Α. -Συνέχισε, σε θέλω όλο μέσα μου.
Ο Αλέξης πόναγε, πόνος που του προσέφερε απόλυτη ηδονή όμως.
Π. -Είσαι σίγουρος μωρό μου;
Α. -Ναι.
Ο Παναγιώτης μπήκε περισσότερο. Ο Αλέξης άρχισε να φωνάζει έντονα, του έκλεισε το στόμα με το χέρι του και μπήκε όλος μέσα του.
Π. -Μπήκε καύλα μου.
Άρχισε να τον πηδάει αργά. Μετά από λίγο έβλεπε πόσο άρεσε στον Αλέξη οπότε ανέβασε ρυθμό. Ο Αλέξης, παράλληλα, είχε γεμίσει γρατζουνιές τον Παναγιώτη στην πλάτη αλλά πάνω στην καύλα άρεσε και στους δύο. Ο Παναγιώτης του τράβηξε το μαλλί και του κράταγε το κεφάλι προς τα πίσω.
Π. -Γύρνα να σε βλέπω όλο καύλα μου.
Τον ξάπλωσε ανάσκελα, του τον έχωνε και του τον έπαιζε (ήξερε ότι είναι κάτι που αρέσει). Ο Αλέξης είχε κατακοκκινήσει και ιδρώσει ταυτόχρονα.
Α. -Αχ συνέχισε μωρό μου. Μ' αρέσει πολύ.
Π. -Και μένα μ' αρέσει καύλα μου.
Είπε ο Παναγιώτης και τον φίλησε, ενώ συνέχιζε την διείσδυση. Ξαφνικά ο Αλέξης έβγαλε έντονες φωνές ηδονής και τελείωσε πάνω του. Γέμισε. Ο Παναγιώτης βγήκε από μέσα του και άρχισε να τον παίζει από πάνω του. Τελειωσε κι' αυτός στο στήθος του Αλέξη και τον έγλειψε. Του φέρε να σκουπιστεί και κάθισαν αγκαλιά.
Π. -Μικρούλη μου με καύλωσες πάρα πολύ. Είσαι υπέροχος.
Α. -Και μένα μ' άρεσε απίστευτα, χαίρομαι που προχώρησα μαζί σου.
Κάθισαν αγκαλίτσα και κοιμήθηκαν...
KAMU SEDANG MEMBACA
Gay Passion
Fiksi RemajaΜια ιστορία μικρού μήκους η οποία περιέχει passion και ερωτικές σκηνές. Οι πρωταγωνιστές: δύο νεαρά gay αγόρια που ερωτεύτηκαν παράφορα!