Jennie'den
Eve geldiğimde jisoo bana neler olduğunu sordu ben umursamayıp odama çıkıp düş aldım duştan sonra tavan ile bakışıyordum
Etraf çok sessizdi. Sessizliği bozan jisoo oldu
"kızım kırsaydın kapıyı""bir dahakine kırarım söz" M-A-L
"Jennie benim ile konuşmak istermisin?"
"unnie ben aşık oldum"
"NEÖĞĞ"
Ona öldürücü bir bakış attığım için sustu.
"öhöm kimmiş o şanslı kişi"
"sınıfa yeni gelen biri varya"
"Sen lisa ya mı aşık oldunnn!"
"evet!,ne var"
"iyide o eşcinsel değil ki"
"olsun"
"neyse bana her zaman anlat tamam mı hadi ben yatıyorum"
"iyi uykular unnie"
"Lisa'yı düşünme tamam"
"Sen uyusana"
"sana da iyilik yaramıyo be iyi"
Lisa'dan
"Lisaaaaaaaa!"
"rosé uykum var"
"Okulu kaçıracağız"
"Alarmmmm vardı"
"Ben sen uyu diye kapattım"off"
*. . .*
"hadi hazırlan"
"Ben hazırım hadi gidelim"
"Rosé saat daha 7.00"
"Ay tüh nasıl oldu o"
"Gıcıksın biliyorsun değil mi?"Bana öpücük gönderip sınıftan çıktı
Jennie 'den
Lisa ya bakmaktan kendimi alamıyordum ama bakmadan edemiyorum.
Jennie nin iç sesi
Jennie sen Lisa ya aşıksın ama Nayeon a sakın ona aşık olduğunu söyleme seni gebertir, herhalde bunu söyleyecek kadar mal değilsin
"onu söyleyecek kadar malım"
Nayeon:NEEEEE SEN NASIL BANA İHANET EDERSİN YÜZ KARASI SENİ (Nayeon diğer kızlara işaret eder sınıfta rose,lisa,jennie,Nayeon,momo,tzuyu harici kimse kalmaz kapı ise kapanmıştır)
Rose:lisa neler oluyor
"SENDEN NEFRET EDİYORUM NASIL SEVDİĞİM KİŞİYE AŞIK OLABİLİRSİN"
"Nayeon sınıftayız" Sesim onun sesi aksine sessizdi.
nayeon yanıma doğru geldiğinde açıkcası korktum
.Yanıma geldi ve yanağıma sert bir tokat attı,bekliyordum.Lisa titremişti.Nayeon'un eli güçlüydü.Bende yerdeydim.Lisa beklemediğim şekilde bana elini uzatıp kalkmama yardım etti.Ve sarıldı.Benim için korkmuş muydu?
Ellerinin titrediğini hissedebiliyordum.O yüzden daha sıkı sarılıp gözyaşlarımı akmaları için serbest bıraktım.Çünkü canım acıyordu.Hızlı bir hareket ile kafasını omzundan ayırdı ve yüzümü elleri arasına aldı ve yanağımı okşamaya başladı.Böylece ağladığını anladım.
"J-jennie iyi m-isin?"Ağlarken bir insan bu kadar güzel olabilir mi?Bu kişi Lalisa Manoban ise olabilir!
"iyiyi-"sözümü bitirmeden geri sarıldı.Çok güzel kokuyordu.ama bir anda ayrıldı.Ve ağlayarak konuştu.
"NAYEON NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN SEN?" Ellerim beline inmişti ve belini okşuyordu.
"SENİ İLGİLENDİRMEZ JENNİE İLE BİZİM ARAMIZDA"
"NAYEON KAPA ÇENENi"Artık Rosé'de bağırıyordu.
Lisa ellerimden tutarak beni dışarıya çıkarmıştı zaten okul bitmişti.Bana yine sarılmıştı.Sanırım artık birine sarılmayı çok seviyorum.Kafasını boynuma gömüp kokumu içine çekti ve ellerini tokat attığı yanağıma koydu.Başka biri dokunsa acırdı ama Lisa şuan orayı iyileştiriyordu.
"iyi misin?"
"lisa iyiyim"
"onun kafasını kıracağım"
"lisa üzgünüm"
"ne için?"
"başına bela aldın"
"merak etme ben onları başımdan salmasını bilirim,hem niye Nayeon sana tokat attı"
"boşver"
"tamam"
"Lisa canım çok acıyor"
"senin acıyorsa benimde acıyor jen,hadi gel yüzünü yıkayalım sonrada yanağına krem süreriz"
"tamam"
Lisa yanağıma krem sürerken yüzünü inceleme şansı elde etmiştim.O..çok güzeldi."Lisa teşekkür ederim"
"teşekküre gerek yok"
"Jen akşama bende kalsana"
"tamam"
"isterse jisoo da gelsin rosé ile kaynaşırlar"
"tamam sorarım"
"ben biliyor musun"
"neyi"
"İlk defa birinin yanında bunu hissediyorum,yanlış anlama kardeşmiş gibi hissediyorum seni"Hiç bir zaman bana aşık olmayacaksın değil mi?
"bende seni"
"Jennie hadi eve geçelim"
"tamam bekle jisoo 'yu alıyım"
"tamam bende rosé'yi alayım"
"akşam görüşürüz" deyip göz kırptım umarım güzel bir akşam yaşanır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new girl at school ~jenlisa~
Fiksi Penggemarİnsan kalbinin götürdüğü kişinin yanına gitmeli Lisa,kalbim seninle birlikte bedenim ise şu an kucağında. Lgbt içeriğidir !!