388 51 9
                                    


keesokan harinya ,

" okay class , harini kita ada pelajar baru dari Spain . okay , awak boleh masuk "

kata Miss Jihyo , cikgu Science aku .

pelajar tersebut berjalan masuk ke kelas 4 Crystal .

semua pelajar kecuali Saera yang sedang tidur menahan kantuk terlopong melihat pelajar baru itu yang sungguh kacak dengan messy hair itu .

semua pelajar kecuali Saera yang sedang tidur menahan kantuk terlopong melihat pelajar baru itu yang sungguh kacak dengan messy hair itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


pelajar lelaki tersebut berdiri di sebelah Miss Jihyo dengan muka dinginnya sambil kedua - dua belah tangan diletakkan ke dalam poket .

" okay , awak boleh perkenalkan diri "

kata Miss Jihyo sambil tersenyum .

pelajar lelaki tersebut menganggukkan kepalanya .

" hola a todos, soy Daniel Lee . encantada de conocerte "

balas Daniel dengan muka dingin .

seluruh kelas terpinga - pinga mendengar Daniel yang bercakap bahasa Spain dengan lancar sekali .

" okay , awak boleh duduk di sebelah Saera . Kim Saera , sila angkat tangan awak ! "

kata Miss Jihyo sambil melihat ke arah Saera .

Saera yang masih tersengguk -  sengguk menahan kantuk terkejut apabila namanya dipanggil .

lantas Saera berdiri dengan tegak .

" nae , Miss Jihyo ? "

" awak buat apa hah ? tidur lagi ke ? ish , tak habis - habis mengantuknya haih . okay Daniel , awak boleh duduk ye "

balas Miss Jihyo lalu duduk menyambung mengajar .

Daniel berjalan ke arah Saera lalu duduk di tepi Saera .

okay , kedudukan diorang camni :

Saera | Daniel

Yoonji | Rayyan

dan pelajar - pelajar lain ok ?

Saera hanya tersenyum kecil memandang ke arah Daniel yang duduk di tepinya itu .

Daniel terpana melihat senyuman itu tapi dia hanya cuba berlagak dingin dan tidak menghiraukan Saera .

' what's wrong with me ? ugh , stop beating so fast , dear heart '

kata Daniel dalam hati .

Rayyan yang duduk di belakang Daniel menendang kerusi Daniel sehingga membuatkan Daniel berpaling ke arahnya .

" qué ? "

tanya Daniel dengan nada dingin .

" yah ! asal kau pindah sini tak bagitahu aku ? sejak bila family kau balik sini ? aku tak tahu pun "

bebel Rayyan Lee dengan nada berbisik .

Rayyan Lee , merangkap sepupu Daniel .

" la semana pasada "

lalu Daniel berpaling ke hadapan semula .

" Rayyan , Daniel tu siapa ? asal kau tanya macamtu tadi ? "

tanya Yoonji aka deskmate nya .

" dia cousin aku "

balas Rayyan .

" ouh "

; okay , sampai situ aje dulu HAHAHA . maaf , takde Soobin part ye dalam chapter ini dan mohon hiraukan english aku yang tahap broken gila tu . memandangkan pt3 dibatalkan , aku akan cuba update setiap minggu ehe . abaikan typo okay , dah cau lu .

" ᶜʳᵘˢʰ " ᶜʰᵒⁱ ˢᵒᵒᵇⁱⁿWhere stories live. Discover now