Birden Azra nın bağırmasıyla uyandım.
-Duuuuuuuuurr uzak dur bendennn... Gibi şeyler söyleyerek yataktan kalktı .
-Sakin ol
-Olamam
-Neden
-Bilmiyorum tamam mı bilmiyorum artık hiç birşey bilmiyorum.
AZRA NIN ANLATIMI
Gerçekten artık hiç bir sey bilmiyordum.Beynimde büyük bir boşluk vardı.Hatta neden hastaneye geldiğimi bile unuttum.Her neyse artık hayatıma bir çeki düzen vermeliyim.Bu ne ya ilkokul bebesi gibiyim aynı.Hemen üzerimi değiştirip burdan gitmeliyim.
-aaahh
-iyi misin?
-iyiyim
-kalkamazsın bir gün daha burda kalman lazım.
-sanane ya hem sen neden yanımdasın hep yanımda olmak zorunda mısın git artık konuşma benimle sıkıldım senden yeter yaa
Birden çekti gitti.Acaba çok mu sert davrandım.Gitmesemiydi.Banane canım hem o benim neyim ki neden yanımda kalıyorki...
1HAFTA SONRA
Offff yeter ya hep isyanlardayım .Artık halil sezayi den farkım kalmadı resmen.Bu ne ya çok sıkıcı bir hayatım var.Zaten 1 haftafır Kaan da benle konuşmuyor.Tabi aptallık bende çocuğa ben dedim git diye.(1 gidene kal demem asla 2 ezdirmem kendimi asla) herneyse ben en iyisi gidip konuşuyum hatta maksat böyle sanki yanlışlıkla carpıyım.
-Ayyy pardon ya
-Önemli değil
Oha sadece önemli değil dedi ve gitti.İnsan bir benle didişir dimi ama.Ne saçmalıyorum ben ya.Hemen arkasından bağırdım.
-kaaaannn dur bekle, beklesene
-ne var
-neden benden uzaklaşıyosun
-sen istemiyormuydun böyle olmasını sen demedin mi bana git diye
-evet ben dedim a-
-ama ne bens sadece senin dediklerini yapıyorum
-uzak dur dedim ama yani bu kadarda değil yani
-ben seni gerçekten anlamıyorum yanında oluyorum git diyosun gidiyorum gel diyosun ben senin oyuncağın dedğilim anladin mı kızım yeter ya
Yine çekti gitti.Aslında haklıda.Offff offf ben napıcam
KAAN NIN ANLATIMI
Tamam onu seviyor olabilirim ama yeter yani her dediğinide yapamam ya . Acaba çok mu kalbini kırdım .Yok ya iyi oldu biraz aklı başına gelsin.Günün yorgunluğuyla hemen eve gittim.bir iki koruma yolladım Azra nın yanına neticede ben artık yanında değilim tabi bir süreliğine..
ARKADAŞLAR KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN . ÇÜNKÜ KLAVYE BOZULDU EKRAN KLAVYESİYLEDE ZOR OLUYO BU NEDENLE AZ YAZABİLDİM AMA EN KISA ZAMANDA DEVAMINI YAZICAM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat ve ezik kız (düzenleniyor)
Literatura KobiecaFarklılıklarla dolu bir hayatı olan ,psikopatlarla uğraşan , kendini EZİK gören Azra nın hikayesi ... Sizce ona ne olucak o kimi seçicek??? Kararsızlıkları onu neye sürükliyicek.....