Geldim diyerek kapıya koştum. Açmamla bir adet Kaan'nın içeri girmesi bir oldu. Çok sakin bir şekilde , sanki kendi eviymiş gibi , gidip salona oturdu.
-evet seni dinliyorum.
-anlamadım
-yani ne var beni arıyomuşsun?
-hoşgeldin
-dinliyorum
-ne bu acele ,yoksa işin mi var?
-evet işim var.
Ne bu iş ya
-ne işin var?
-sanane ,seni ilgilendiren işler değil. Uzatmada ne diyosan de.
Yok artık ya Bu Kaan bnim iyice sinirlerimi bozuyo. Bu bnim tanıdığım Kaan değil. Sanki çok tanıyomuşum gibi. Ama yinede böyle davranması çok anlamsız. Bende bir an sinirle söylemem gereken bir şey söyledim.
-ben evleniyorum.
-ne???
Ne niye böyle birşey dedim kızım ya off Kaan a sinirleniyorum olan bana oluyo.
Birden gülmeye başladı. Valla hiç böyle bir tepki beklememiştim. Sanırım ciddiye almadı. Aslında böyle bir şey yok ama söz konusu var.
-şakanın sırası değil. Ayrıca bu ne ya iğrenç iğrenç şakalar veya da yalanlar mı demeliyim.
-sen bana yalancı mı diyosun
-yani ,kısmen
-ben ciddiyim gülmeyi kes.
-tamam diyelim ki gerçek inandır o zaman.
-tamam yarın okulun arkasındaki kafede buluşalım.
-olur şimdi gitmem gerek konuşuruz.
Tam giderken birden arkasını döndü sırıtarak
-hoşçakal yalancı prenses. Dedi ve gitti. Ben sana göstercem yalancıyı salak. Aslında çocuk bir yönden haklı yani yalan söyledim. Kimseyle evlendiğim falan yok. Bakalım sonum ne olucak...
...................
-yaa Kıvanç lütfen,lütfen,lütfen
-kızım git başkasını bul , bula bula beni mi buldun.
- ya ama aklıma ilk sen geldin.
-neden acaba??
-bilmem lütfen ya ne istersen yaparım hadi.
Yarım saatdir. Abartısız hatta bir saatdir Kıvanç ı sevgilim bir nevi kocam olması için ikna etmeye çalışıyorum. Benle kafeye bir günlük gelse de yeter bana ya.
-off başımın belası off peki tamam.
-ne yani kabul ettin mi?
- evt ama bir şartım var.
-peki ne ?
-onu daha düşünmedim sonra konuşuruz
-tamam o zaman saat 1de bizim okulun önüne gel.
-tamam. Diyip suratıma telefonu kapadı. Katkısız öküz. Bende hemen hazırlandım ve okula doğru yürümeye başladım. O sırada telefonum çaldı. Kim olduğuna bakmadan telefonu açtım.
-efendim
-kızım nerdesin sen ağaç oldum resmen,kök salıyorum.
-ha ha ha çok komik. Sabırlı ol biraz geliyorum. Hem benim senin gibi arabam yok.
-gelip alıyım mı seni?
-ee bi zahmet yani , alsan iyi olur. Ayaklarım ağ....
-tamam tamm uzatmada söyle nerde olduğunu.
-tamam be bizim evin yokuşunun ordayım.
-kızım bn sizin evi nerden biliyim?
-aaa doğru ya tamam ben sana konum atıcam bay.
Diyip suratına bu sefer ben kapadım telefonu. Ohh iyi olsun. Hemen konumu attım. 15-20 dk sonra geldi katkısız öküz. Arabaya bindim ve hemen kafenin oraya gittik.
Gittiğimizde Kaan nın bizden önce gelip birşeyler içtiğini gördüm. Hemen yanına gittim.
-selam
Kaan önce bana bakım selam verdi. Sonrada Kıvanç a şaşkın şaşkın bakmaya başladı.
-Kıvanç???
-yok artık Kaan??
-nasıl yani anlamadım siz tanışıyo musunuz?
-evt Kıvanç benim 3senelik arkadaşım ya
Allahım neden böyle şeyler beni bulur. Şimdi Kıvanç arkadaşına yalan söylemez. Benim işde yatar off.
-Azra yoksa sen Kıvanç la mı evleniyosun ?
Kıvanç su içiyodu ve birden suyu tükürdü. Bende hemen kolından tutup kenara çektim.
-biz geliyoruz hemen. Diyip kalktım
-kıvanç iyi misin?
-hani sadece sevgili rolüydü evlilikte nerden çıktı. Ben annemden kaçıyorum aynı muamele burda da ya.
-ya ltfen idare et.
-kızım işler değişti. Ben 2günlük kız için 3senelik arkadaşıma mı yalan söyliyim. Saçmalama istersen.
-ya bak her ne istersen yapıcam lütfen. Hatta istersen sana para da....
- sakın , sakın bana para gerekmiyo.
- tamm lütfen sadece idare et bit günlük.
-off peki baş belası peki.
Hemen eski yerlerimize döndük.
-Kusura bakmayın ama ben hala inanmıyorum. Kardeşim sende kusura bakma sen hem bu cadalozla yani uğraşmazsın.
-Kaan daha ne yapmam lazım bak getirdim sevgilimi. Dimi Kıvanç. Diyerek ona biraz daha yaklaşıp koluna girdim.
-hmm öyle. Hemen kolunu cimcikledim.
-yani evt sevgilim benim.
Kaan karşımda o sinir bozucu gülüşerini yapıyodu hala.
-abi kusura bakma ama hiç inandırıcı değilsiniz. Benim işlerim var ben kaçar. Deyip tam ayaklanıyodu ki birden dondu. Çünkü ben o an Kıvanç ın dudaklarına yapışmıştım. Resmen çocuğu öpüyodum. Allahtan oda beni itmedi. Sanırım öpmemin şokuyla çocuk dondu kaldı. Ben bunu nasıl yaptım hiç bilmiyorum. Hemde Kaan nın yanında bir aralar çok sevdiğim ki hala sevdiğim çocuğun karşısında....ARKADAŞLAR UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR. BU ARADA YENİ HİKAYE YAZMAYI PLANLIYORUM. HOŞÇAKALIN☺️☺️☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat ve ezik kız (düzenleniyor)
Genç Kız EdebiyatıFarklılıklarla dolu bir hayatı olan ,psikopatlarla uğraşan , kendini EZİK gören Azra nın hikayesi ... Sizce ona ne olucak o kimi seçicek??? Kararsızlıkları onu neye sürükliyicek.....