ARDA'NIN AĞZINDAN.
Aşığım ama buna kendim bile inanmıyorum.Ben bir mafyayım, onu kendi karanlığıma çekmek istemiyorum.Ama naparsam yapıyım olmuyor.Onu yanımda istiyorum.O piçi masalın yanında görünce deliriyorum.
Bugün korumalara onu almalarını söyledim.Yani ben alırdım ama ilk beni görmesini istemedim.O gelene kadar gidip bodrumda ki kum torbasını yumruklamaya başladım.En yakın zamanda da o meriç piçinin işini bitireceğim.O kim ki masalımı sevebiliyordu?. Onu sadece ben sevebilirdim.Ellerini ben tutabilirdim.Gözlerine ben bakabilirdim.Ben sarılabilirdim ona.Kapı açılıp içeri hizmetçi girdi;
-"Arda bey, masal hanım geldi."
-"Söyle adamlara odama götürsünler!."
-"Tamam,efendim."
Meleğim gelmişti.İki senedir deli gibi aşık olduğum kız gelmişti.Bodrum kattan çıkıp merdivenlere yöneldim.Hızlıca merdivenlerden çıkıp odamın kapısının önünde durdum.Kapıyı yavaşça açtığımda başka odaya girdim zannettim ama burası benim odamdı ve benim masalım yoktu!!!. Kapıyı en sert şekilde kapatıp sinirle merdivenlerden indim.Korumaların karşısına geçip;
-"KIZ NERDE??!." diye sordum.İçlerinden bir tanesi:
-"Arda bey kız kaçtı." dedi.
Önecelikle kurduğum hayalleri bir kenara bırakıp duvarı yumruklamaya başladım.Ellerim kan içindeydi.Banyoya gidip ellerimi yıkadım.Sonra ellerimi kremleyip, bandajladım.Hırsımı alamayıp adamların yanına gidip;
-"Masalımı size emanet ettim.Fakat ne oldu bir kıza bile sahip çıkamadınız.GERİZEKALILAR!"dedim ve içlerinden birine yumruk attım.Arkama bakmadan kapıyı çarpıp dışarı çıktım.Anlamıyorum nasıl oluyorda o kadar çok korumanın içinden sıyrılıp kaçıyor.Hiç birşey bilmiyorum ama tek bildiğim "aşık olup gönül verdiğim kız çok cesur,meraklı ve başarılı biri.". Halen daha o kız kendime bağlıyacağımı düşünüyordum.Onca kavga ettim, pis işlere bulaştım fakat hiçbirine bu kadar hırslanmamıştım. O meriç piçini öldürücem.
MASAL'IN AĞZINDAN
Nefes,nefese kalmıştım.Nereye gidicektim ben şimdi?.Yanımda parada yoktu.Tek çarem yoldan geçen bir arabayı durdurmaktı.Allah'ım niye kimde durmuyordu yaa.Napıcaktım ben?.Kesin şuan burnum soğuktan kıpkırmızı olmuştur soğuktan.Elimi kaldırıp gelen taxsiyi durdurdum.Şimdi meriçlere gidip ondan borç alıp taxsi parasını ödücektim.Bu geceyi onda geçirecektim. Başka çarem yok ki.Taxsiciye meriçlerin evinin adresini verdim.Cama başımı yaslayıp yolu izlemeye başladım.taxsi bir zaman sonra durunca adama "bir dakika beklermisiniz" diyip hızlı adımlarla meriçlerin apartmanının önüne gelip meriçin zilini üstüne basıp kapının açılmasını bekledim.Kapı açılınca koşarak merdivenlerden çıkıp kapını önüne geldim. Meriç zaten bekliyordu.
-"Meriç 50tl borç verirmisin?."
-"Ne oldu masal?."
-"Meriç taxsici aşağıda bekliyor lütfen."
-"Sen eve gir..Ben ödeyip geliyorum."dedi.Ayakkabılarını giyip merdivenlerden indi.Bende ayakkabılarımı çıkartıp eve girdim.soğuktan sıcağa girince ellerim ve yüzüm ısınmaya başladı.
Allah'ım bir gecede neler olmuştu!!!. Kaçırılmıştım.Ya o gerizekalı adamlar balkonun kapısını kilitleyip gitseydi.Ben böyle düşünürken dış kapının kapanma sesini duydum.
-"Masal."
-"Efendim meriç."
-"Ne oldu sana.?"
-"Kaçırıldım."diyip ağlamaya başladım.Onca dert varken bir de arda belesı çıkmıştı.Meriç gelip sarıldı.Kollarımı beline sardım.Gerçeten güvende hissediyordum.Kafamı boyun girintisine usulca koydum.Daha çok ağlamaya başladım.Meriç arada "şşş sakinleş güzelim" diyordu.Çok huzurluydum.
-"Masal sakin ol ve herşeyi anlat olur mu?."
-"Ben evde oturuyordum.Sonra zil çaldı kapıyı açtım.Üç tane adam gelmişti.Beni bir arabaya bindirip villaya götürdüle sonra bir odaya götürdüler kapıyı kilitlediler.Sonra kalkıp balkonun kapısı açıkmı diye baktığımda açık olduğunu görünce ordan atlayıp korumalar gözükmeden kaçtım işte.Meriç bu arda denen piç kesin benim peşimi bırakmıcak biliyorum." diyip kafamı boyun girintisine daha çok soktuktan sonra daha kuvvetli ağlamaya başladım.
-"Saçmalama masal, ben varken kimse sana birşey yapamaz." diyip başımı öptü.
-"Çok korkuyorum,meriç."
-"Korkma meleğim."dedi.Bend en ayrılarak ayağa kalkıp biryere gitti.Geldiğnde elinde bir örtü vardı.Bana yaklaşıp yanıma oturdu. Kafamı dizine yatırıp örtüuü üstümüze örttü.Saçlarımı okşamaya başladı.Çok huzurluydum.Kendimi meriççin yanında güvende hisseddiyordum.Daha fazla dayanamayarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.
SABAH 08:00
Kapını kırılma sesiyle gözlerimi açtım.Koltukta meriçle yatıyorduk.Bir anda odanın kapısı açıldı.Karşımızda baya yakışıklı bir adam ve arkasında üç tane dün geceki koruma vardı.Bu sefer kesinlikle kaçış yoktu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ MUTLULUK
Literatura KobiecaSert gizemli ve yakışıklı bir adam. Sessiz masum ve güzel bir kız. Bunlar birbirlerine deli gibi aşık olursa ne olur ? Hadi birlikte bakalım.