İLK AŞK

14 0 1
                                    

Sabah uyandım ve yine okula geç kalmıştım apar topar çantamı hazırladım saçımın düzgün durması için bol bir belik yaptım ve evden fırladım babamın beni terk edip gitmesinden sonra üvey annemle kalıyorum bahçeye çıktığımda üvey annemi yerde yatarken gördüm yanına yaklaştım eğildim bakmak için fakat o kadar çok içmiş ki iğrenç kokuyordu onu orada öylece bıraktım ve okula koştum üniversitenin ilk günü ve geç kaldım evet nefes nefese okula gittim fakat derse girmedim hocadan azar yemek istemiyordum bu yüzden zilin çalmasını bekledim 2.derse girecektim zil çaldı sınıfıma girdim yeni sınıfım idare ederdi beni mutlu eden tek şey arkadaşım eda ile aynı sınıfa düşmüştük edanın yanındaki kızı kaldırıp çantamı oraya koydum eda beni görünce çok sevindi oturup havadan sudan hayattan konuştuk eda 1 sene önce evlatlık alındı annesi ve babası onu terkettiğinden beri onunda tek arkadaşı benim okulun ilk günü diğerleri gibi heyecanlı değildim nedenini bilmiyorum belki de hayattan soğumuşluğum beni bu hale getirdi teneffüste sınıfa yeni bir çocuk geldi  adını hatırlayamıyorum sanırım talha evet evet talhaydı kafa birisi gibi duruyodu ama pek yanına gitmedim teneffüste eda ile takıldık derse girdiğimde talhayı yanımda otururken buldum onu tam kaldıracaktımki eda beni durdurdu boşver otursun dedi tam ama diyecektim ki eda lafımı kesti ve gel hadii dedi nedense hayatımdaki herkese hayır diyebilirken edayı asla kıramaz ona asla hayır diyemezdim mecbur geçtim ve oturdum derste uyuya kalmışım, teneffüste eda beni uyandırmak istememiş ve asya ile teneffüs e çıkmış uyandığımda talha başımdaydı uyku sersemliği ile ne olduğunu anlamadım 1-2 dakika sonra uykum açıldı ve yüksek bir ses tonuyla ona burda ne yaptığını sordum o işe benim gibi bağırmadan sakın bir ses tonuyla burası benimde sıram burada olmam normal değil mi? Dedi  hiç bişey söyleyemedim bi an gözüm ona çarptı kumral saçlı ela gözlü uzun bir çocuktu bi an ne olduğunu anlayamadım öylece kalmıştım sonra kendime geldim ve direk dışarı çıktım tuvalete gittim elimi yüzümü yıkayıp kendime gerçekten geldim ve edayı buldum biraz gezdikten sonra yine ders zili çaldı..............      ...  
.......................      ...
.......................      ...
.......................      ...

AYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin