Capitolul 4: Mesajul

26 3 10
                                    


- 69, 70, 71, încă puțin, știu că poți. 72, 73,74.

Dimineața își face apariția încet. Vladimir numără cu voce tare prima serie de abdomene pe care o face. Și-a întins pe podea salteaua de făcut sport și savurează fiecare colțisor, urmându-și antrenamentul de la prima oră a zilei. 

Termină de făcut 100 de exerciții de acest tip, apoi se ridică de pe jos și se duce să privească pe fereastră. Este o zi însorită, plină de raze strălucitoare ale soarelui, care îi pun zâmbetul pe buze. Lumina de afară se reflectă în ochii săi negrii ca piperul. Lângă un pom din fața blocului său, zărește un cuib de păsărele, care cântă voios și neîncetat. Parcă ar dori să le aude toată ziua deoarece îi oferă energie pozitivă pentru următoarea parte din antrenament. Frumusețea si bucuria naturii reușește cumva să îl motiveze, indiferent de orice stare pe care putea să aibă înainte.

Este ora 8:00. Băiatul deja este treaz de o jumătate de oră și își continuă exercițiile sportive, acum încercând câteva flotări. Începe, din nou, cu o serie de încă 100 de abdomene, apoi o o îmbină, ca întotdeauna, cu câte 50 de flotări. Repetă aceste exerciții în patru serii în fiecare dimineață, apoi la prânz, revine la alte tipuri de lucrat masa musculară. Până nu de mult timp, mergea la sală aproape în fiecare zi, de 5 ori pe săptămână. Urma un program strict de sport pentru piept, umeri si spate, iar in weekend-uri, alerga în parc. Se ținea de acest program încă de la începutul anului 3 de facultate, fără să se oprească nici măcăr vara, în anotimpul cel mai călduros, însă noul job si noul orar încărcat, l-a determinat să renunțe la el. 

Cu timpul, prietenul său cel mai bun, Benny, i-a recomandat să facă câteva exerciții acasă. La început, o serie de 10 flotări si 30 de abdomene îl epuizau de tot pe tânărul programator, dar, pas cu pas, a reușit să se organizeze și să-și mărească ritmul. Urmărește diferite tutoriale de la instructori de fitness celebri, dar și de la fosta lui sală, care i-au devenit prieteni. 


*

-Am reușit să fac 75 de flotări dintr-o serie. Bravo, Vladimir., felicitându-se singur pentru reușită.

De fiecare dată când obține un lucru, se laudă pe sine. Meritele sale îl fac mai puternic. 

Tatăl său întotdeauna l-a determinat să își dezvolte calitățile, apoi să fie conștient de ele. Dorea ca fiul lui să fie un băiat puternic si curajos, indiferent de orice. Aprecia sportul și încerca, cu fiecare ocazie,  să își orienteze copilul spre fotbal, vrând ca acesta să devină un mare jucător de top. La vârsta de 12 ani, Vladimir juca la echipă locală, împreună cu câțiva colegi de clasă de la școala sa. Participa în fiecare săptămână la  diferite turnee, în weekend-uri, câștigând vreo trei dintre ele. O dată, a primit premiul pentru cel mai bun atacant, marcând 9 goluri în 4 meciuri. Nu a durat mult timp până când s-a accidentat la unul dintre picioare și a trebuit să renunțe. Chiar dacă visul tatălui său s-a năruit, el și-a continuat pasiunea pentru sport, continuând să se antreneze în sala de forță. 


Se ridică de pe salteaua de sport, apoi merge să mănânce o banană. Ia telefonul din pat, de unde l-a lăsat, oprind muzica din timpul antrenamentului. Își pornește internetul, să vadă dacă a primit vreun mesaj de la fata de aseară. Se aștepta ca după ce a primit cerere de prietenie, să primească și un scurt salut din partea ei, dar se pare că nu s-a întamplat. 

Lasă telefonul înapoi pe pat și merge spre bucătarie. Nu știe dacă să facă el primul gest sau încă să aștepte. Ar dori să se bage în seamă cu ea, dar în același timp, parcă nu ar vrea. Este nehotărât. Se așează pe fotoliul din cealaltă cameră, iar mintea lui nu se poate gândi decât la Amelia. Imaginea ochilor ei superbi îi apare iar și iar, încă de la prima flotare. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 29, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Din întamplare împreunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum