Okulda biz onu seviyoruz. Bi gün onu bi kızla görüyoruz Dayanamayıp tek başına kaldığında çıkma teklifi ediyoruz tepkisi
Jımın
Sana baka kalır şok olmuştur
- düşünmem için süre ver der Sen üzgün bir şekilde tamam dersin Arkasını döner ve çıkar 1 saniye geçmeden gelir ve Kararımı verdim evet der ve sana sarılırJ hope
Mutlu olur çünkü oda senden hoşlanıyodur. Senin teklifine
- Hayır Çünkü benim çıkma teklifi etmem gerekiyor der
-Benim umudum olurmusun Y/n der. Sen o sırada çıldırıyorsundurJin "beni sevdiğini biliyordum.ama şimdi yerine otur ve beni bekle." Sen şaşkın bir halde yerine gidersin. Ardından jin gelir ve "benimle çıkar mısın? Bir kızın bana çıkma teklifi etmesini kaldıramazdım." Gülersin ve "evet" dersin.
Rm= hiç bir şey demez. Yanından gider. Üzülürsün ve akşam olur gece yatağında olanları düşünürken pencerede Rm'i görürsün. Ve " seni düşünmekten uyuyamadım." der. Sen de ona sarılırsın.Kookie= anında dudaklarına yapışır. Kook= Kıskanç sevgilim benim.
Sen= sevgilim?
Kook= sevgilim değil misin? İstersen demiyim.
Sen= yok yok diyebilirsin.Suga
Sen soru sonunca Aklına bişey gelir
Sen kimsin seni tanımıyorum der Sen o sırada çok üzülmüşsündür. Suganın seni tanımaması seni çok üzmüştür. Ordan hızlıca çıkarsın yarım saat sonra gizli numaradan birisi sana bir adres ve saat atar. Sen ne olduğunu çok merak etmişsindiren yakın arkadaşınla oraya gidersin Karşıda Suga ve bir çok arkadaşın seni bekliyordur. Suga sana çıkma teklifi eder.V= aniden ayağa kalkar. Sen öpücek sanıp gözlerini kapatırsın. V bu haline güler. Sen sinirlenip tokat atarsın. V sinirli bir halde sana bakıp çok sert bir şekilde öper.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ Tamamlandı
FanfictionFesatlık, Şirinlik, eğlence... Ve devamı Sen ekrana bakan bu kitaba şans ver please @1sky2sea diğer yazarımızdırrr Tammalandı