Biasınızla öpüşürken abinize yakalanırsınızJimin
Abiniz Höşt der jiminde ona bakarak Sanki sen sevgilinle öpüşmüyosun abi der abin kızgın kızgın bakarak jimini kovalamaya başlarAbin= y/n ne yapıyorsunuz?!??
Sen= Iıı abi şeyy..
Jin= valla o öptü.
Sen=Jin!!!
Abin= şaka yapıyorum. istediğinizi yapın.ama benim önümde değil.
Jin kardeşimi sıkma!J hope
Abiniz gözlerinizi kapatır Gidin odanıza napıyosanız yapın der. J-hope seni kolundan yatak odasına götürür o sırada kısık sesle abin heralde kıskandı der Abiniz de j Hope un arkasından eline geçen ilk şeyi atar j hope o sırada kaçmakla meşguldürRm= farketmez ve seni öpmeye devam eder.
Abin sahte bir öksürükle Rm'in onu farketmesini sağlar.
Rm=Iıı pardon ama kardeşine dayanamıyorum.
Abin güler ve "erkenden dayı olmak istemiyorum ona göre"
Sen= abi!
Rm ise sadece gülüyodurV
Abiniz sizi görünce öksürmeye başlar V hala öpmeye devam ediyordur. Sen V yekaş göz yaparsın ama hala seni öpüyodur Abiniz
-Ayıp ayıp eskiden böylemiydi saygısızlar diye söylenerek giderSuga=ayrılır "sevgilimle de mi rahat yok yaaa"
Abin=suga, çık odanda ne yapacaksan yap.
Suga=gerçekten mi? Ne istersem?
Abin=banane be.onu sevgiline sor. suga sana döndüğü anda neyi kastettiğini anlarsın. Ve hayır anlamında kafanı sallarsın.
Jungkook
Abiniz gelir ve sizi ayırır jungkook - Sana dedim y/n burda öpme diye ama dinlemedi yani benim suçum yok abi der uyarıcı bir sesle jungkook dersin Abiniz
-Tutmasam ayak üstü şey yapcanız sabırsızlar gidin odanıza der jungkook elini tutarak seni götürür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ Tamamlandı
FanfictionFesatlık, Şirinlik, eğlence... Ve devamı Sen ekrana bakan bu kitaba şans ver please @1sky2sea diğer yazarımızdırrr Tammalandı