Tepki=biasımız sweeti ni aldığımızı görürse tepkisi?
Jimin
"Hey ama ben o sweeti çok seviyorum" der. "üzlüdüm çünkü artık benim" deriz. "Bende senin kıyafetlerinden alıcam o zaman" der ve yatak odasına gider bir süre geri gelmez odaya girdiğinizde jimin iç çamaşırlarınızı karıştırıyordur "Jiminn" deriz ve çamaşırları toplayıp bir çekmeceye koyarız "Bunları giymeyimi planlıyorsun" deriz. "" Hayır ama senin giymeni isterim " der ve kapıya yaslanır" Gece giymeye ne dersin "der. Yastığı atarız ve" Rüyanda giyerim "deriz.
Hobie seni alırken görür. Ama sen onun seni gördüğünü görmezsin. Hobie de senin kıyafetini alır. (Sana büyük gelen bir swwetini). İkinizde aynı anda kapıda birbirinizi görürsünüz. Önce gülersiniz ve dışarı çıkarsınız. Dışarıda fotoğraf çekersiniz.Suga
"Hayır bana bunu yapma lütfen ben onu çok seviyorum" der. "Banane banane kim bulduysa onundur" deriz. "O benim çekmecemdeydi" der. "Banane ya ben buldum" deriz. "Hmm bir şartla olabilir " der. "Neymiş o" deriz. "Hiçbirşey" der ve hızlıca sweeti üstümüzden çıkarır. Atlet giymemişizdir(atlet yok ama sütyen var) .Suga ıslık çalar "Bence evde böyle dolaş" der. Odadan çıkarken "Dolaşıcam ben şimdi bekle sen" deriz ve gideriz ama suganın kahkahası hala duyuluyordurV
"Ümüğümü sömürdün aşkım" der. "Ne yani rahatsız mısın eşyalarını kullanmamdan" deriz."Hayır tabii ki saçmalama" der ve bizi öper. "Bak aklıma ne geldi sana uygun bir şeyim daha var kapat gözünü hemen getiriyim" der. Bizde inanırız bir süre sonra v gelir "Aç bakalım gözünü" der. "Vvv" deriz ve kenardaki yastığı ona atarız hıncımızı çıkartamayıp onu kovalamaya başlarız. Çünkü V elinde baksırla gelmiştirJin=(arkandan sarılır) aşkım naapıyorsun?
Sen=(dudaklarını birbirine bastırırsın)...
Jin=(güler) al hadi al. Hatta ben de şunu alıyım. (Senin aldığının aynısını alır. Yani aynı şeyleri giyceksiniz)
Sen=yaa izin veriyor musun yani?
Jin=böyle şeyler için izin almana gerek yok bebeğim. Benim olan her şey aynı zamanda senin de. Tamam mı?
Sen=peki. O zaman bunları giyelim ve gezelim.
Jin=tamam. Hadi hazırlan.
Hazırlanırsınız ve el ele gezersiniz.Jungkook
"Aklıma bir film sahnesi geldi" der. "Nasıl bir sahneki" deriz. "onu da sen bul ama dur bir ip ucu veriyim o üstündeki gömlek olsa tam o sahnelik" der. Düşünmeye başlarız (Bazı filmlerde sevgililerin yanında sadece gömlek giyer anladınız siz). Aklımıza gelince "Ya kook saçmalama ya" deriz yanımıza gelir ve oturur "Sen bırak şimdi beni sen niye aldın bunu" der ve sweeti gösterir. "Kokunu özledim çünkü" deriz.Rm=heey! Sen yine mi benden bişey çalıyorsun?
Sen=hayır. Ayrıca yine derken?
Rm=önce kalbim sonra sweetim. Sırada ki ne? Soyadım mı?
Sen=(gülümsersin ve ona yaklaşırsın) soyadını da çaliyim mi?
Rm=onu çalmana izin veririm bak. Hatta onu sen çalmadan veririm.(soyadını)
Sen ona sarılırsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS TEPKİ Tamamlandı
FanfictionFesatlık, Şirinlik, eğlence... Ve devamı Sen ekrana bakan bu kitaba şans ver please @1sky2sea diğer yazarımızdırrr Tammalandı