Herşeyin Başladığı Gün

203 19 1
                                    

Will her zamanki gibi o sabah ta okula gitmişti.Fakat o gün çok farklıydı.Çünkü 10 gündür planladığı parti günü gelip çatmıştı.

Bütün arkadaşları bu partiye katılacaktı. Peki bu parti nerede olacaktı?

Yıllardır kimsenin girmediği ve kimin olduğu bilinmeyen mezarlığın yanındaki esrarengiz villanın büyük bahçesinde.

Ve Will akşam okuldan sevinçle ve heyecan içinde çıkmıştı . Aradan birkaç saat geçtikten sonra partinin başlayacağı saat gelmişti. Will'in partisine en iyi arkadaşları olan Gilan ve Nigel başta olmak üzere birçok arkadaşı oradaydı .

Bu arkadaşlarının yanı sıra lanet olası baş belaları olan Borny ve Sammy de oradaydı.Belki de bütün partiyi bozmak için gelmişlerdi.Kısa bir süre sonra Will'e sataşmaya başladılar.Fakat Will partisinin bozulmamasını istediği için onlara aldırış etmedi.Borny ve Sammy kendileriyle ilgilenilmediklerini gördükten sonra sıkılıp partiden ayrıldılar.

Bir süre sonra Gilan Will'in yanına gelip bu gece bu villanın gizemini çözmeye ne dersin dedi.Will biraz düşündükten sonra varım dedi.Yanlarına Nigel 'i de alıp bahçenin arka tarafina doğru yürümeye başladılar.Bahcenin arkasına geldiklerinde Gilan biryere takılıp düştü ve çıglık attı. O attığı çıglık tan sonra villanın penceresinden bir ışık parıldadı......

Gizemli Forinto VillasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin