Gilan arkadaşlarına birşey olmasından korkuyordu. Ailesinin durmadan o saatte parkta ne yaptıklarını sormasından da bıkmıştı. Will ve Nigel in durumları iyiydi 3 gün hastanede kalmaları gerekiyordu . Gilan onları ziyarete gitti. Konuşmaya başladılar Will villayı merak ediyordu , Nigel ise ağrılarından pek fazla villayı düşünmüyordu. Will Gilan dan villada değişik birsey olursa yazmasını ve kendisine iletmesini istedi.
Çarşamba günü olmuştu Gilan sabah okula gitti . Ona arkadaşları Will ve Nigel i sordular o da birbirlerinden hastalık bulaşıp hastaneye kalktıklarını söyledi . Eğer gerçeği söyleseydi ardından birçok sorunun geliceğini biliyordu. Okuldan çıkınca villanın etrafını gezip değişik birsey farketmedi. Ordan da hastaneye Will ve Nigel in yanına gitti. Odaya girdiğinde 1 kişi daha olduğunu gördü . Bu kişi Will in kuzeni Harly di. Will , Gilan a kuzenini tanıştırdı . Will Harly e de herseyi anlatmıştı . Harly de artık onlarla birlikte gizemi çözmeye başlayacaktı. Akıllarında bir fikir vardı . Harly nin babasının güvenlik kameraları satan bir dükkanı olduğu için oradan gizlice bir kamera alıp villanın dışına koymayı planladılar. Böylece bütün gelişmeleri takip edebilcek villaya girmek için uygun vakti öğrenebileceklerdi. Harly ve Gilan hastaneden çıktılar . Harly yan mahalledeki büyük okula gidiyordu . Hastaneden çıkınca Harly ve Gilan yarın okul çıkışı parkta buluşmak için anlaştılar.
Perşembe günü gelmişti . Harly ve Gilan okula gittiler . Okul çıkışı parkta buluştular . Villadan önce ilk iş olarak Harly nin babasının dükkanından gizlice kamera almak vardı . Harly ile Gilan dükkanın önüne gittiler. Harly nin babasının biryere gitmesi gerekiyordu ve Harly den yarım saatliğine dükkana bakmasını istedi . Harly de o yarım saat içinde en kolay düzeneği olan bir kamera alıp çantasına attı . Babası geldikten sonra Harly ile Gilan dükkandan çıkıp evlerine dağıldı lar. O gece Gilan ve Harly nin telefonu çaldı . Will ile Nigel hastaneden çıkmışlardı . Harly ile Gilan buna çok sevindiler. Artık yeni günler onları bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Forinto Villası
Tajemnica / ThrillerHerkes bu villadakı gizemi çözmeye çalışıyor . Peki başaran var mı? Hep beraber görüceğiz.................