Hikayede Ki Başrol Kahramanlar..
Başrol Oğlanımız;
Kim Taehyung, 25 yaşında, Güney Kore doğumlu, 2013 yılında Big Hit şirketin de çıkış yapmış, Dünyaca ünlü BTS grubunun bir üyesidir. Kendisi çok yeteneklidir. Sesi ile herkesi büyüler. Bunların yanı sıra çok eğlenceli ve çok sevgi dolu biridir.Ve çok tatlı bir köpeği vardır..
(umarım bilgi yeterli olmuştur)
Başrol kızımız;
Asel Esvel; 23 yaşında Türkiye doğumlu, Güney Kore, Seul National University'de 5. Sınıf tıp öğrencidir. Kendisi çok yetenekli olduğu için, saç, makyaj ve kıyafet seçiminde de oldukça başarılıdır. Bu konularda başarılı olmasının yanı sıra, çok iyi şarkı söyler, dans eder, resim çizer, yemek yapar ve müzik aletlerini de çalabilir. Ayrıca 5 Dil biliyor(İngilizce, Korece, Rusça, Arapça Ve ana dili olan Türkçe). Müslüman olduğu için kapalıdır.
(umarım bilgi yeterli olmuştur)
Başrol Oğlanımızın yakın çevresi;
Kim Taehyung'un oldukça çevresi geniştir. Ailesi, dizi setinde ki arkadaşları ve olmazsa olmazı olan grup üyeleri(Jungkook, Jimin, Jin, Suga, Namjoon ve Hoseok). Onlara oldukça yakındır..
(KİNGTAN🔥..)
Başrol kızımızın yakın çevresi;
Aslında Asel'in Güney Kore'de, ilk üç yıl arkadaşı olmamış. Nedeni ise Müslüman olduğu için kimsenin pek onunla konuşmak istemiyor olması. Daha doğrusu tesettürlü oluğu için. Üç buçuk yıl civarı sonrası bir arkadaş edinmiş. Kendisi kız, adı min jojo. Asel ve jojo çok yakın arkadaşlar ve ikisi ev arkadaşıdır. Zaten Asel'in Kore'de başka bir kimsesi yok.
NOT:Arkadaşlar, Müslüman olduğu için dışlanması tamamen kurgudur. Burada Kore'yi Müslümanlara kötü davrandığını demek istemiyorum.
Lütfen, nasıl bir şey istediğinizi yorumlara yazar mısınız?
Yeterli bilgi olmadığını düşünüyorsanız yorumlar ifade edebilirsiniz.
HEPİNİZİ SEVİYORUM.. 🥰 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Taehyung Ve Müslüman Kız-
Fanfiction(...) Çok heyecanlı ve masum bir aşk hikayesi...:) Başlangıç tarihi:04.28.2020