#BAŞVURU#

160 8 2
                                    

ASEL:

Bu gün günlerden Pazartesi. Uyandığımda saat sabah, 09:45'di. Ve hava çok güzeldi. Her zaman uyandığım zaman yanımda Jojo olurdu. Ama artık, O yok. Ama üzülmemeliyim. Çünkü O ailesinin yanında ve mutlu. Benim de mutlu olmam gerekiyor. Neyse... Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa geçtim. Hazırlayıp, güzel bir şekilde kahvaltımı yaptım. Ve sofrayı toparlayıp, salona geçtim. Bu gün kendime iş bakmam gerekiyor, bu yüzden internetten iş ilanlarına bakacağım. Biraz internetten iş ilanlarına baktıktan sonra, O da nee! BİG HİT İŞ İLANI MI VERMİŞ. OHAAAA!!! Allahım inanamıyorum. Acaba başvuru yaparsam kabul edilir miyim? Hiç sanmıyorum. Örtülü olduğum için beni almaz. Bi de istedikleri kriterlere bakim. Immm... Benim dil bilgim var, makyaj yaparım, saç ve kıyafet konusunda da iyim. Acaba başvuru yapsam mı? Şansımı denemekten zarar gelmez yaa! Evet evet başvuru yapacağım..
Buraya girmem lazım, ımm... Şimdi bilgilerimi girim. Bunların hepsini yapabilirim bu yüzden hepsini işaretlim. OOO TAMAMDIR!! Haftaya başvurusu kabul olanları şirkete çağırıp test edeceklermiş. ALLAHIM!! LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN, BENİ KABUL ETSİNLER YA RABBİM!!..

TAEHYUNG:

ahhh.. Bu gün Pazartesi, ve hava çok güzel. Şirkete gitmem lazım. Bu gün çok iş var. Hemen kahvaltı yapıp, rahat kıyafetler giyip ve hazırlandım. Daha sonra şirkete gitmeye başladım...

Şirkete geldiğim de henüz sadece Jimin ve Namjoon-hyung gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şirkete geldiğim de henüz sadece Jimin ve Namjoon-hyung gelmişti. Ben de kendimi odama geçtim. Çantamı bıraktıktan sınıra yöneticinin odasına geçtik. Başvuranları inceledik ve 290 kişi başvuru yapmıştı. Biz maalesef 290 kişiyi alamayız.,Bu yüzden sadece bizim kriterlerimize yakın ve uyacak 10 kişiyi seçebiliriz. Tamamını inceledikten sonra 10 kişiyi seçtik. Toplam 3 erkek ve 7 kız teste katılacak. Bi bayan kriterlerin tamamını işaretlemiş. Gerçekten bu kriterlere uyacağını merak ediyorum. Hepsine yarın haber vericekler ve haftaya Pazar günü gelecekler. Ve eğer 1 kişi alınırsa Pazartesi benimle beraber çalışacak....

#YARIN#

ASEL:

Ahh, bu gün uyandıktan hemen sonra günlük işlerimi halledip. Salona geçip beni aramalarını umud ederek bekledim. Çünkü başvuran 10 kişiyi bu gün arayıp haber verecekler. Umarım ben de O, 10 kişinin arasında varım. Çok heyecanlıyım!..... Yaklaşık yarım saat geçti, ve hala arayan kimse yok. Beni seçmediler mi, acaba?
Lütfen ama.. Tam umudumu kesmiştim ki. O da nee? Seul numarasıyla biri beni aradı ve yabancı bir numaraydı. Hem heyecanlı hem de tedirgin bir şekilde telefonu açtım...

Asel: Alo.

B(bilinmeyen): Asel hanım ile mi görüşüyorum?

Asel:evet Asel benim. Buyrun...

B:ben Big Hit şirketinden arıyorum. Çalışmak için başvurunuz kabul edildi. Haftaya pazar günü saat, 08:00 de şirkete test edilmek üzere gelmelisiniz.

Asel: Çok teşekkür ederim. Evet geleceğim.

B:İyi günler.

Asel: iyi günler...

Evettt, Yesss!! Allahım buna inanamıyorum. Lütfen bu gerçek olsun. Bu bir Rüya olamaz. Lütfen lütfen lütfen. Kendime cimcik (umarım doğrudur) atmadan anlayamam. Ahhh, acıdı. Evet bu gerçek, rüya değil. Allahım çok teşekkür ederim. Çok mutluyum. Tam Asel sakin ol biraz. Haftaya gideceğim umarım beni alırlar. Her şeyim tamam ama örtülü olduğum için beni kabul etmemelerinden korkuyorum. Pozitif düşünmem lazım ki olumlu şeyler olsun. Şimdi sabırsızlıkla haftaya ne olucak onu bekliyorum...

(evet, ballı çöreklerim! Bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğendiniz. Yazım yanlışım varsa çok çok özür dilerim. 2 gündür bölüm atmadım. Çünkü, ilk gün işim vardı, Dün ise bölüm atmayı unuttum. Nasıl unuttum bilmiyorum 🤷‍♂️.)

Şimdi size Asel'in  Evi ve ARMY  oluşunun hakkında biraz bilgi vereceğim. Asel 11 katlı bir binanın 7. katında oturuyor. Çok zengin değil ama çok fakirde değil. Evin de salon ve mutfağı aynı yerde bulunuyor. Ve iki odası var. 1. Odasının içinde sadece Taehyung ile ilgili şeyler var. Bunlar, Poster, yatak ve dolaptan oluşuyor. O dolapta Taehyung'un giydiği çoğu kıyafetin aynısı bulunuyor ama onların bedeni Asel'e göre. Yatak örtüsü vs. tamamen Tae ile ilgili. 2. Odası ise. Asel'in kendi yatak odası. Asel'in odasında gizli bir oda daha var ve O oda da Asel'in çaldığı müzik aletleri var. O müzik söylemeyi ve Aletlerini çalmayı çok sevdiği için. O oda onun müzik odası. ARMY konusuna gelirsek. Asel 2014 yılından beri army ve BTS onun ilk tanıdığı grup. Onların fandomundan başka hiçbir fandomda yer almıyor ve Biası Taehyung..

(Bu bilgileri ilk başta vermek istemedim çünkü saçma olabilirdi. Umarım iyi gidiyordur.. Teşekkür ederim.. 🥰 🥰)

-Taehyung Ve Müslüman Kız-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin