#ŞİRKET#

167 9 3
                                    

(...)

TAEHYUNG:

Şirkete geldim. Bu gün hafta sonu olduğu için diğer üyeler gelmedi. Ben de normalde hafta sonları gelmiyorum, ama bu gün çok önemli bir işim olduğu için, gelmek zorunda kaldım....
Diğer üyelerin özel asistanları var. Benim de vardı, ama küçük bir sorun yüzünden iş yerinden ayrılmak zorunda kaldı. Biz de, bana çok yetenekli, her şeyi yapabilen ve ben iş yerinde olduğum sürece benimle çok iyi bir şekilde ilgilenen bir yardımcıya ihtiyacım var. Bu gün bir başvuru formu hazırlamamız gerekiyor. Önemli kriterleri içeren bir form. Hem şirketin kurallarına, hem de benim kriterlerime uyacak birini bulmalıyız.

Formda yazan:

--İYİ MAKYAJ YAPABİLEN
--STİL SAHİBİ OLAN
--SAÇ YAPIMINDA İYİ OLAN
--EN AZ 22 YAŞ OLAN
--YETENEKLİ OLAN
--KARŞISINDAKİNİ ANLAYABİLME
--GÜVENİLİR OLAN
--DİL KONUSUNDA YARDIMCI OLAN
.... VE DAHASI.

(Asel bu kriterlerin daha önünde olan biri)

Formu hazırladık. Yarın başvurular başlayacak. Haftaya başvuranları şirkete çağırıp test edeceğiz. Ve aralarında en iyi olanını seçeceğiz. Umarım başvuru yapanlar, çok yeteneklidir...

                        #YARIN#

ASEL:

Nihayet, tatilin başlayacağı gün geldi. 6 aylık bir tatil, benim için çok güzel olucak. Keşke bu mükemmel tatili Jojo ile birlikte geçirebilsem. Yine de mutluyum çünkü Jojo ailesini görücek, ve bu beni mutlu ediyor. Bu akşam saat 22.30'da Jojo Rusya'ya gidecek. 2 yıldır onunla beraber yaşıyorum ve tek kalacağım için kendimi kötü hissediyorum. Yine de bunun bir gün olacağı kesindi. Bu yüzden biraz güçlü olmam gerekecek.  Jojo üst katta bavulunu hazırlıyor yanına gitsem iyi olur.

Asel:Jojo bitti mi?

Jojo:az kaldı.

Asel:biliyor musun, 2 yıl sonra İlk kez yalnız geçireceğim.

Jojo: lütfen Asel, böyle deme. Ben de sensiz kalacağım ama yine de mutlu ol.

Asel: mutluyum Jojo, çünkü sen aileni göreceksin ve mutlu olacaksın. Eğer sen mutluysan ben de mutluyum.

Jojo: Asel gerçekten sen harika bir insansın. Sana şunu diyebilirim ki, seninle evlenen kişi çok şanslı olacak ve senin çocuğun olacak kişide. Çok mükemmel bir eş ve anne olacağını düşünüyorum.

Asel:ahhh.. Jojo gerçekten çok teşekkür ederim. Sen de öyle olacaksın. Biz ikimizde harika birer anne olacağız.

Jojo: evet Asel. Buna inanıyorum.

Jojo iç ses: Asel'in çok iyi bir eş ve anne olacağını düşünüyorum çünkü o benimle aynı yaşta olmasına rağmen, sanki benim annemiş gibi davrandı bana. Çok iyi baktı bana. Asla bir şey yapmama izin vermezdi ve bana her zaman güzel yemekler yapardı. Bu Dünya'ya tekrar gelme şansım olsaydı. Asel'in kızı olarak doğmayı isterdim. Ciddiyim ben...

Asel:Jojo neye daldın öyle?

Jojo:hıı, ben mi?

Asel:evet, sen!

Jojo: hayır bir yere dalmadım. Sadece seni özleyeceğimi düşündüm.

Asel:Jojo ben de seni özlicem.

Jojo: sık sık görüntülü konuşalım ama demi?

Asel:evet konuşuruz.
Aç mısın?

Jojo:biraz..

Asel: tam sen toparlan, ben de yemeği hazırlim. Zaten az kaldı.

Jojo:tamam.

Jojo toparlanırken ben de sofrayı hazırladım. Daha sonra Jojo'nun işi bittikten sonra aşağıya indi biz de yemeğe geçtik. Yemek yedikten sonra sofrayı kaldırdık. 1 saat kalmıştı uçağın kalkmasına. Jojo yavaş yavaş yavaş hazırlandı ve gitme vakti geldi.

Asel: Jojo havaalanına seninle gelmek istiyorum.

Jojo: hayır Asel.

Asel: ama...

Jojo: aması yok. Ben taksi çağırıp gideceğim. Hem evde işin var senin. Tamam mı?

Asel: hiç değişmeyeceksin, değil mi?

Jojo:evet. Her zaman kendim olacağım. Sen dedin bana.

Asel: tamam her zaman kendin ol.

Jojo:taksi gelmek üzere. Hadi vedalaşalım.

Asel: Jojo seni seviyorum. Lütfen dikkatli bir şekilde git. Her zaman mutlu ol.

Jojo:sen de Asel. Evde tek başınasın. Lütfen dikkat et kendine. Seni seviyorum.

.. Sarılıp ağlarlar.

Asel:taksi geldi Jojo.

Jojo: seni seviyorum Asel. Lütfen kendine her zaman dikkat et.

Asel: güle güle JOJOOO.

ahh.. Artık Jojo gitti. 6 ay ondan ayrı kalacağım. Umarım onsuz yaşayabilirim...
6 aylık bir tatil olduğu için kendime iş bulmam gerekiyor. Keşke Big Hit şirketin de çalışabilsem. Temizcilik yapmaya bile razıyım. Yetr ki onları görebilme şansım olsa. 5 yıldır Kore'de yaşıyorum ama sadece 1 kez BTS'in konserine gittim. Bu gerçekten çok üzücü. Neyse saat bi hayli geç oldu uyusam iyi olur. Yarın iş ilanlarına bakarım..

(Asel bunları düşünürken, O'nu nelerin beklediğinden habersiz. Önünde çok uzun bir yol var. Hem yorucu, hem acı verici hem de mutlu olacağı bir yol.)

TAEHYUNG:

Bu gün iş için başvurular başladı. Geriye sadece haftaya benimle çalışacak biri kaldı. Umarım hem iyi, hem yetenekli hem de bana değer veren biri olur. Saat çok geç oldu uyusam iyi olur yarın çok işi var.

(...?)

(Evet arkadaşlar, bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğendiniz. Yazım yanlışım varsa kusura bakmayın lütfen. Elimden geldiğince iyi bir bölüm yazmaya çalıştım. Bu bölümler çok güzel olmayabilir ama gelecek bölümler gerçekten çok iyi olacağından emin olabilirsiniz. Sizleri seviyorum.)

-Taehyung Ve Müslüman Kız-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin