𑁍┊04 ˎˊ˗

961 151 25
                                    

🖤⛓、
chap 04 ; i hate this day

🖤⛓、chap 04 ; i hate this day

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🕳🦔 .
hari buruk yang tidak dinantikan oleh aku akhirnya tiba...

malu buduuu kena berlajar math sorang diri dekat luar kelas..

tapi...nak buat macam mana kan,salah aku juga sebab tak study mata pelajaran math waktu cuti sekolah panjanggg...

okay pelajar,hari ni kita akan masuk bab baru muka surat 100..tajuk ini agak sukar dan mungkin ianya akan masuk dalam Peperiksaan Akhir Tahun nanti..dan sebelum tu,Kwon Yura?awak boleh berlajar di luar kelas.Pergi,awak tak dialu-alukan untuk belajar dengan saya..

aku diam kekal membatu di kerusi meja..

termenung apa lagi dekat sana?!!!keluar atau saya heret awak!!!!

dengan segera aku terus mencapai buku teks serta buku latihan di bawah laci meja..ouhh tidak lupa juga dengan pencil case unicorn kesukaan aku...

Soobin pov

termenungkan apa lagi dekat sana!!!!keluar atau saya heret awak!!!!

aku terkejut dengan satu suara yang agak kuat...hmmmm...mungkin dari kelas sebelah agaknya..

pe?

betullah apa aku cakap...diorang nama je kelas pandai,tapi disiplin lansung tak pandai nak jaga..setiap hari guru2 dalam kelas mereka mesti akan mengamuk sebab bising+kenakalan mereka....kalau boleh dalam setahun bersekolah,boleh dikirakan setiap hari jugalah dengar bebelan saem dalam kelas tu..haishhhhhh!!!x taulah apa nak jadi dengan mereka...tapi...ada juga yang pendiam dalam kelas tu.kalau x silap nama dia kwon yura atau nama asli dia kwon yurang---

soobin?awak tidur ke?

suara saem telah membuatkan lamunan aku terhenti..erghhhhh!!!!baru nak berangan. dengan lebih lanjut...

Pergi basuh muka awak...cepat,banyak tajuk yang kita dah tinggal ni..

ouh,n--nae saem

aku bangun dari kerusi lalu berlari sepantas yang mungkin agar cepat sampai ke tandas..

well aku kan atlet sekolah,korang apa tau╰ิิ(・ω・)ノิิ🥕🥕hee hee..aku bukan nak riak,tapi takbur⎛⎝⎛° ͜ʖ°⎞⎠⎞🥕🥕...

skip

selesai membasuh muka upsss betulkan rambut di depan cermin aku terus berjalan menuju ke kelas.

saem hongjun suruh basuh muka tapi apa salahnya kalau sambil tu betulkan rambut an༽ ́◞ิ౪◟ิ‵༼🥕🥕.

jalan,
jalan,
jalan,

dan akhirnya aku tiba juga di kelas..

namun,ada someone telah membuatkan aku terhenti langkah untuk masuk ke kelas..

bukan fans
tapi lebih dikenali sebagai...

Yura?

eh aku tak percaya...kwon yurang si gadis pendiam tu tak pernah buat hal dalam sekolah..

aku kecilkan mata aku supaya dapat tengok lebih jelas gadis di luar kelas 4-A2 tersebut..

dan...

DIA BETUL2 YURA LAH!!!!!!

math ; choi soobinWhere stories live. Discover now