𑁍┊03 ˎˊ˗

1K 170 11
                                    

🖤⛓、
chap 03 : don't disturb me .

🖤⛓、chap 03 : don't disturb me

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🕳🦔.

Kringgg

Lonceng terakhir berbunyi bermaksud semua pelajar boleh pulang ke rumah masing-masing...

Namun,belum sempat choi soobin membuka mulutnya untuk bersuara,dalam sekelip mata pelajar di dalam kelas 4A2 telah hilang dalam sekelip mata..

Dia hanya mampu mengeluh buat sejuta kalinya..

kelas pandai,tapi disiplin..haishhh!!!kwisnzjalksossisksknsjs..

゚゚・*:....:*:*:✼✿ ཻུ۪۪͎ :*:....:*

Yura pov

20 bahagikan kepada 7---

Krekkkkk

yura,daripada kau sibuk dengan homework atas meja kau yang tak penting tu,lebih baik kau teman aku main game..

sial,dia siapa nak kata macam tu..sudahlah x sedar yang diri dia punca aku gagal math..

maaflah,aku tengah buat pembetulan kertas mathhh ni..esok kena hantar yuhuuuuuu( ˵ ̄͒ ̄͒˵ )꒱🥕🥕❞

alahh macamlah malam nanti kau tak boleh siapkan...erghhh!!!cepatlah aku beli banyak tau game baruuu

tangan aku yang tadinya sibuk menulis,terus tiba2 berhenti..setan kawal tangan aku ke heh͡° ͜ʖ ͡°🥕🥕

aku pandang abang aku yang sedang membuat muka errrrrrrrrrr nampak sungguh menjijikkan di mata aku◖⚆ᴥ⚆◗🥕🥕

keluhan nafas berat dihembuskan...haishhh!!!!

maaflah yirang,kau simpan jerlah game2 kau tu,aku nak buat homework and study...

yirang terus menghentakkan kaki dia lantai tanda protes akan ayat aku...

alaaaaa yuraaaaa...jomlahhhh

eh hanat,kau ni x faham atau buat2 tak faham?aku dah cakap tak nak kannn..

masalah betullah kau ni yirang!!!!aku nak buat homework kau tau tak!!!kau tau tak,punca aku fail math sebab kau...suka memaksa orang..

dia keluar dari bilik aku lalu menutup pintu bilik dengan agak kuat..

haishhh!!!banyak betul perkara buruk yang berlaku hari niiii..😧🥕🥕

math ; choi soobinWhere stories live. Discover now