(12.12.2014.)
Hello ljudovi!
Nadam se da ste mi svi dobro i da vas škola ne ubija (kao mene, nažalost -.-). Žao mi je što dugo nisam ništa objavila, ali imala sam puno za učiti. Odsad ću se truditi da postavljam nastavke malo češće.
Razmišljala sam o čemu bih danas mogla pisati (i trovati vam mozgove xD), pa su mi na pamet pali tipovi prijatelja (ako se neke od njih uopće može tako nazvati)
1. školski prijateljiTo su oni koje poznajemo od prvog osnovne. U super smo odnosima s njima, družimo se, hangamo i slično. Dobri su prema nama, saslušaju i vole pomoći, često su osobe od velikog povjerenja kad nas određeni iznevjere ili povrijede (a takvih ima koliko voliš).
2. BFFZatim su tu oni najbolji, najfrendovi/najfrendice. To su ljudi kojima apsolutno sve možeš reći, uvijek su tu za tebe kad treba i ne treba, uz tebe u dobru i zlu. Znaju apsolutno svaki detaljčić tvog života, ne dure se na tebe zbog svake sitnice i odlični su u čuvanju tajni. Oni su ti s kojima možemo satima pričati o totalno "besmislenim" stvarima i smijati se kao kreteni, oni su ti koji će te zvati 100 puta dnevno kad se razboliš, pomoći ti kada ti ne ide, saslušati, savjetovati i utješiti te. Njima ćemo povjeriti da smo se zaljubili i s njima ćemo prvima slaviti medalju, gol, pobjedu na Lidranu ili nešto slično. Ima toga još što bih željela napisati, ali nisam neki stručnjak za te Biblije xD (ako slučajno koja od mojih BFF čita ovo, cure, ne zamjerite zbog onih sranja zadnjih par dana, nisam baš sva svoja <3)
3. Nazovi prijateljiTo su oni koje poznajemo iz škole, najčešće smo s njima i u istom razredu. Oni mrze nas zbog nekih gluposti, mrzimo i mi njih zbog još većih, al' ajd', isti smo razred, ne bi bilo baš dobro da smo s njima u Isti-smo-razred-ne-možemo-se-klat'-pogledima odnosima. I njih ima k'o pljeve -.-
4. IskorištavalaMoji omiljeni... *feel the irony* Dakle to su oni kojima je bitna samo njihova obožavana guzica i ponekad su u stanju "gaziti preko leševa" samo da se nečime ili nekime okoriste. Neću navoditi imena, ali suočena sam s velikim brojem takvih u svom razredu. Naime, dobra sam učenica i težim tome da upišem što bolju srednju školu, i ne vidim što je loše u tome da brinem o svojim ocjenama. Jasno, redovito pišem domaće zadaće i često dokasno ostajem budna zbog učenja... Ali naravno, kad ti je prosjek razreda oko 2,40, logično je da si ti onaj koji uz manjinu većini redovno spašava guzicu na testovima, kako usmenim, tako i pismenim, i nema srca ne dati nekome da ne prepiše zadaću. Jebiga, srce nije kamen, bar ne moje, ali počelo me jako smetati što se to počelo događati STALNO. Gotovo da nema dana da dođem u školu, a da me netko ne pita: "Jesi riješila matišu?", "Lorica, mogu prepisat engleski?", "Daš mi da provjerim kemiju?", bla-bla-bla... I naravno, zauzvrat se obećava sve i svašta, a na kraju zapravo dobiješ frišku figu. Mislim da okrećem ploču, i to uskoro (ne kažem da nikad u životu nisam od nikog prepisivala zadaću ili kontrolni, ali sigurno nisam prepisala ni desetinu onoga što se stalno prepisuje od mene), jer su mi se već stvarno popeli navrh glave...
5. Party prijateljiOnda imamo one prijatelje koji su obično rezervirani za one malo starije, hehe. Njih obično upoznajemo u klubovima, kafićima, diskačima, na koncertima, zabavama ili plesnjacima. Praktički zapravo gotovo ništa ne znamo o njima, s njima dijelimo samo ljubav prema plesu ili glazbi, iako se ne družimo ili sastajemo s njima baš često, i dalje spadaju pod "prijatelje".
6. Stari prijateljiOnda imamo ljude koje poznajemo takoreći od pelena, ako ne od tada, barem iz vrtića ili predškole. S njima nas veže puno uspomena, igara i raznih dječjih gluparija i spački. Rado se družimo s njima i često se zajedno prisjećamo starih dana i sjećanja. Imam nekoliko takvih prijatelja s kojima sam u dosta dobrim odnosima, jedna od njih je čak i jedna od mojih BFF ;)
Po meni, iako ih ima dobrih, loših, pravih, lažnih, odanih, prevrtljivih i svakakvih, činjenica je da čovjek bez prijatelja ne može živjeti; bar ne na duže vrijeme, jer su prijatelji ljudi koji nam uljepšavaju svaki dan.
"Moji su prijatelji sva moja imovina."
-Emily Dickinson
"Prijateljstvo je jedna duša u dva tijela."
"Pravi je prijatelj onaj čovjek s kojim možeš biti ono što jesi."
-Frank Crane
"Kad smo sretni pravi prijatelji dođu kad ih pozovemo. Kad smo nesretni dođu nepozvani."
-Teofrast
"Prijateljstvo bez sebičnih interesa jedna je od najljepših, ali i najrjeđih stvari u životu."
-James Francis Byrnes
DRUGI NASTAVAK MOJIH IDIOTARIJA, HAHAHA :D POTRUDILA SAM SE ISKOPATI SVOJE NAJDRAŽE CITATE O PRIJATELJSTVU, NADAM SE DA VAM SE SVIĐAJU. ENJOY, GUYS, AND PEACE OUT!
LOVE YAA! <3
VOUS LISEZ
O svemu i svačemu...
AléatoireMoje kritike i mišljenja...o svemu i svačemu :) Nadam se da će vam se svidjeti i da ćete se uspjeti pronaći u nekim od tekstova. Peace out! :* <3