2 hete már, hogy az ikrek eltűntek. A város kereséseket rendezett, a környekbeli erdőkben. A többi városban is nagyszám lett. A szülők csomo levelet kaptak az emberektől, hogy megfogják találni őket és minden rendbe jön. Nem adták fel a keresést. Henry kapitány elmemt a suliba és kikérdezte a lányok osztálytársait, tanárait. Mivel elsősök voltak csak szülői felügyelettel tudta.
-Mikor látta utoljára a gyerekeket?-kérdezte nyomozónk egy idősebb matek tanártól.
-Aznap volt velük órám. Nem is gondoltam volna, hogy eltűnnek.-mondta rekettes hangon, az utolsó szót elharapta.
-Mit gondol? Van valaki aki ártana a gyerekeknek?
-Senki sem, nagyon aranyosak voltak. Ha órán is rájuk kellett szólni az csak azért volt, mert túl hangosan segítettek valakinek az anyagban.-kuncogott és egy könnycsep lefolyt az arcán. Lehajtotta a fejét az asztalra.
-Rendben, köszönöm, elmehet.-mondta halkan Henry. A nő kiment az ajtón és terme felé vette az irányt. A kapitány össze szedte a bizonyitékokat és távozni készült mikor egy gyerek lépett be az ajtón. Köszönt és leült az asztalhoz.
-Szia, anyukádat nem várjuk meg mielőtt bele kezdünk?-a fiú csak rázta a fejét.
-Kimenne az a rendőr?-a fiú rámutatott egy járőrre. Henry kitessékelte.-Azt akarom, hogy csak maga hallja.-a gyerek lenézett a padra és visszatartotta a könnyeit.-Láttam ki tette.-a kapitánynak leesett az álla. A kb. 8.-es fiú elkezdett játszani az ujjaival.
-Tessék?-kérdezett rá Henry csak hogy biztosra menjen.-Azt mondtad hogy...?
-Igen, jól hallotta. Láttam, amikor elvitte őket.-a nyomozó csak nézte.
-Miért nem mondtad előbb?
-Azt hittem csak beképzeltem vagy rosszul láttam.
-Szólnod kellett volna, meg is halhattak.-a szájára csapott Henry, nem kellett volna ezt mondania. A fiú egy szó nélkül kirohant. Utána üvöltött Henry, de az éppen kicsődülő ember tömegben elvesztette. Egyből oda ment az igazgatóhoz és megkérdezte ki volt az a fiú.
-Milyen fiú?-a kapitány leírta a fiú kinézetét, hangját, de az igazgató így sem értette. Ennek fényében elkérte az összes osztály képet, hogy megkeresse a fiút. Egyetlen képen sem látta.
-Mikor készültek a képek?
-Körübelül egy hete. Miért?
-Az elmúlt egy hétben jött új gyerek?
-Biztos, hogy nem, ez az utolsó hét ilyenkor senki nem jön.-a kapitánynak kikellett derítenie ki volt az a fiú. Eszébe jutott a teremben lévő kamera. Az igazgató gépén megkeresték az elmúlt fél óra felvételét. Áttekerték a matektanárt, és megnézték azt az időpontot ahol a fiú volt bent. De a felvétel abban a pillanatban amikor kiment a tanár, elsötétült. Több perc sötétség. De egy pillanatra visszatért a kép, amilyen gyorsan jött olyan gyorsan el is ment. Így többször is megpróbálták megállítani a pontos időben. Sikerült, a képen ott ült a fiú és a kamerába bámult.
-Ez lehetetlen.-említette meg a nyomozó-a fiú egyszer sem nézett bele a kamerába.-a két ember összenézett. De akkor a fiú a megállított felvételen felált és integetett, majd kisétált az ajtón. A kép újra sötét lett, a gép meg egyszerűen lángra gyulladt. Eloltották a tüzet, majd az igazgató meglepődött.
-Én ismerem a gyereket.
-Tényleg? Ki az?
-Az ikrek bátyja, de 10 évvel ezelőtt.
-Az lehetetlen.-össze néztek és elmentek a házhoz ahol már egy hete ott volt Nathan. Mikor oda értek a kanapén ült és valamit írt a laptopján. Henry berúgta az ajtót, a fiatal felnőtt felugrott és elejtette a gépét. A kapitány oda ment és a nyakánál fogva oda tolta a falhoz.
-Meghavkelted a kamerát, mi?
-Milyen kamerát?-mondta az ártatlan fiú kicsit már fuldokolva.-Nem tudom miről beszél.
-Csináltál is valami filmet amiben egy fiú szerepel aki úgy néz ki mint te 10 évvel ez előtt. És rátedted a gépre, hogy viccelődj, mi?
-Mit csinálnak? Engedjék el.-érkezett meg Tom és a szülők.-Mit művelnek?-az igazgató csak félelemmel a tekintetében nézte ahogy a város rendőr kapitánya fojtogatja az eltűnt ikrek bátyját. A férfi lassan leeresztette.
-A suliban egy fiú aki úgy nézett ki mint te, beljött és azt mondta, ho...-egy hatalmas csattanás hallatszott a nappaliból. Oda mentek, Nathan felvette a gépét a földről amit még a két felnőtt érkezésekor ejtett a földre. A gép sötét volt, és meglátták megint ugyan azt a felvételt amit még a suliban látott az igazgató Mrs. Goldberg és Henry. A fiú aki teljesen úgy nézett ki mint Nathan bámult a kamerába csak most mosolygott. Felállt kiment az ajtón és vissza ment a két kis húgával akik teljesen egészségesen néztek ki.
-Martha, Sarah.-mondta az anya, Kelly. A lányok csak ott álltak és bámultak a kamerába. Nathannek leesett az álla. Tényleg ő volt az 10 évvel ezelőtt mikor még 15 éves volt. A felvételen a két lány egyszerre kezdett beszélni.
-Miattatok fogunk meghalni anya, apa. Mert állandóan dolgoztok. Ezért raboltak el. És te Nathan.-néztek bele pontosan Nathan szemébe.-te sem vagy ott velünk amióta eljegyezted Tomikát.-a báty arcán egy könnycsep csordult le. Ezután a felvételen lévő két lány, megfordult és rámosolyogtak a mögöttük álló 15 éves Nathanre, majd úgy ahogy volt elvágták a torkát. A kép újra elsötédült, mindenki sokkban volt, de Henry hamar cselekedett és bedobta a mosogatóba a gépet, erre már mindenki felfigyelt. Néztek ahogy bedobja a mosogatóba. A gép lángra gyulladt, majd vizet engettek rá.Mindenki csak állt ott és nézet maga elé.
-Erről nem beszélhetünk senkinek.-mondta Henry majd elment. Nem is beszéltek róla. Mígnem egy nap, többen is beszámoltak róla a városbany hogy minden erektromos készüléken beadott egy videót ahol az eltűnt ikrek voltak majd kigyulladt. A polgárok felháborodtak, tudni akarták mi ez. A rendőrség annyit mondott hogy ez nem valódi, azok nem az igazi ikrek. Nem tudják mi ez de mindenki nyugodjon le.Az ikrek eközben már felébredtek és megkötözve feküdnek R14 házának pincéjében.
-Meg kell szöknünk valahogy.-mondta Martha testvérének. Sarah ellenezte az ötletet, tudta ha megpróbálják akkor megöli őket.
-Megfog ölni ha megtesszük.-mondta majd sírva fakadt. Talán haláluk napjáig ott ragadnak, a büdös pincében.
DU LIEST GERADE
Egypetéjű gyilkosságok
Mystery / Thriller5 történetet összefoglaló könyv. Mindegyik egy másfajta gyilkosságról szól ami ikrekkel történt. Mindegyiket más nyomozó próbál megfejteni, több-kevesebb sikerrel. A történetek más-más időben játszódnak. *A TÖRTÉNETEK NEM VALÓDIAK, HA ÖSSZEFÜGGÉST L...