"Itke minulle kultaa", sanon ja suutelen huuliasi.
Pudistat hieman päätäsi. Tuijotat seinällä olevaa taulua. Sitä, joka esittää alastonta naisvartaloa.
Tuhahdan. Sillä aikaa kun et suostu itkemään, tutkin kasvojasi. Silmiesi alla on tummat silmäpussit, silmäsi loistavat kultaisina ja otsassasi on syviä uurteita.
Kävelen taaksesi ja kiristän hieman köysiä, jotka pitävät kätesi paikoillaan.
"Suutele minua", sanot hiljaa.
Pysäytän liikkeeni ja kysyn: "Itketkö sitten?"
"Ehkä", vastaat. "Suutele minua ensin. Kahdesti. Kolmesti. Viidesti."
Painan huuleni uudestaan huulillesi. Tällä kertaa vastaat suudelmaan. Hellästi, sitten voimakkaasti.
Irtaudun ja tutkiskelen taas kasvojasi. Poskellasi on pieni hymykuoppa.
Suutelen sinua uudestaan. Päästät pienen naurahduksen.
"Mitä?" kysyn.
Katselet hetken kasvojani ja huuliani kunnes vastaat: "Maistut hunajalta."
"Ja sä tupakalta!" lisään nauraen.
Suutelen sinua kolmannen kerran. Samalla käteni hapuilevat köysiä selkäsi takana. Köydet aukeavat ja työnnän sinut lattialle.
Hymykuopat poskillasi ovat kasvaneet. Tartut minua kädestä ja vedät minut neljänteen suudelmaan. Kätesi hamuilevat paitani reunaa. Hiitaasti vedät paidan pääni yli.
Jäljellä on enään viimeinen suudelma. Hivelen paljasta rintaasi ja painun suudelmaan. Viimeinen suudelma on varovainen.
Irtaudun suudelmasta ja katson sinua.
Poskellasi hehkuu yksi pieni kyynel.
YOU ARE READING
Novelleja
Short StoryJulkaisen täällä rustaamiani novelleja, joiden laatu on mitä on.