Capitolul 8

1.4K 91 11
                                    

-Te simți ok? *întreabă Hobi*

-D-da*spune Kook făcându-se mai mic*

Fix atunci s-au întors Jimin, Tae și Namjoon, cu o sticlă de whisky. Namjoon s-a așezat lângă Jungkook, știind bine că nu o să se simtă confortabil dacă stă altcineva. Până la urmă doar pe el îl cunoștea din tot grupul.

Taehyung și-a pus într-un pahar băutură, uitându-se insistent la Jungkook, acesta ascunzându-se în spatele lui Namjoon. De ce se uita așa insistent la el? Are ceva pe fața? Îi urât? Vrea să-l fure? Mii de gânduri îi treceau prin cap, uitându-se din când în când la el, el fiind tot în acea poziție holbandu-se la el, se sperie și mai tare când acesta își mușcă buza într-un mod senzual. Mai bine stătea acasă, dar nu voia să-l supere pe Joon..

-Satană, ce te uiți încontinuu la saracul băiat? Îl sperii*îl întrebă Yoongi ca numai ei doi să audă*

-Taci, că dacă ai putea tu i-ai trage-o lui Hobi chiar aici.

-Cu tine nu se poate vorbi*spune și-și dă ochii peste cap*

Mai trecură 10 minute și Tae cu Yoongi erau morți de beți. Tae se dădea la cine apuca, Yoongi stătea pe canapea imediat adormea.

Hobi stătea pe telefon, până când să simtă că cineva se pune în poala sa. Era una dintre curvele clubului. Yoongi văzând asta se enerva, și o dă jos de pe Hobi, punându-se el.

-Nu atingi ce e al meu, tarfo!
Acesta începu să-i sărute gâtul, mișcându-se în poala lui.

-Ah al dracu Yoongi, termină! *spune simțind cum se excită*

-Vă rezerv o cameră? Nu vreau să văd cum o faceți chiar aici*spune Namjoon simțind cum moare acolo*

I'm afraid to love you//taekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum