Capitolul 21

1.2K 74 7
                                    

Ziua a trecut destul de repede. Acum Taehyung și Jungkook mergeau spre casa lui Kook, Taehyung insistând să-l conducă acasă fiindcă deja se intunecase, iar Namjoon a trebuit să-i lase pe toți în fața casei lui. Ca de obicei Yoongi a mers la Hoseok să doarmă, de la o vreme numai la el stă.

Revenind la cei doi,deja erau aproape de blocul lui Jungkook, așa că se decise să nu-l mai rețină.

-Suntem aproape de b-bloc, pot merge  singur de aici, numai vreau să te rețin..

-Nu mă reții, plus că nu vreau să pățești ceva, așa că hai.

Jungkook nu mai spuse nimic, continuând să meargă, cu Taehyung de mână, de ce? Pentru că Taehyung bagă mereu scuza că îl va pierde pe drum sau ceva, de parcă ar fi un copil de 9 ani. Nu știa de ce îl ține de mână, nu știa de ce el se simțea așa ciudat, mereu cu golul ăla în stomac. Nu se mai înțelege el singur.

Au ajuns în fața blocului său, Jungkook voia să intre în scara blocului, dar o mână îl întoarse cu fața la Taehyung, acesta îmbrățișându-l.

-Noapte bună Kookie*spune și-i dă un pupic pe obraz, apoi despărțindu-se din îmbrățișare*

-N-noapte b-buna...*spune rosind, apoi urcând în apartament*

Ajuns în apartament, închide ușa și merge în camera lui, trantindu-se în pat, fiind rușinat, confuz, confuz de el, de ce se simte așa în preajma lui Taehyung, având încontinuu golul ăla în stomac, care el numai avea dubii că acel gol în stomac sunt fluturași. El nu s-a îndrăgostit niciodată și nu știe cum e să fi îndrăgostit. Dar dacă el e îndrăgostit de Taehyung? Îi este frică să se îndrăgostească de Taehyung, îi este frică că va fi rănit de către Taehyung. El credea că Taehyung e la fel ca atunci când l-a văzut prima dată la club, un profitor și atât. Pe când Taehyung adormea în fiecare seară cu gândul la Jungkook, întrebându-se când s-a îndrăgostit de micul băiat cu zâmbet de iepuraș...

————

De ce am impresia că capitolul ăsta a ieșit fain?

Oricum scuze pentru greșelile gramaticale din toată cartea, dar câteodată tastez repede și nu văd când mă corectează

I'm afraid to love you//taekookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum