Előszó

1K 24 12
                                    

Szóval, mielőtt belekezdenék a könyvbe szeretnék tisztázni pár dolgot.

Az első az az, hogy nem nagyon szoktam heterókról írni, főleg nem x readert, szóval ha nem muszáj akkor ne nagyon kérjetek tőle olyat. (Na jó, persze ha nagyon nagyon de nagyooon akartok akkor írok xd)

Második: Lesznek benne +18-os sztorik és néhol előfordulhat (Angel és Husk részéről xd) trágár beszéd is, úgyhogy ha nem bírod az olyat akkor inkább ne olvasd, és várj egy kövi részre amiben nem lesz, vagy pedig inkább felejtsd el a könyvet. (A rész elején mindig feltüntetek egy-két figyelmeztetést ne aggódjatok :D)

Harmadszor pedig, ezt a könyvet azért hoztam létre mert ezzel szeretném elűzni unalmamat elűzni, egyszóval nem lesz ebben a könyvben rendszeresen részek. (Előre is bocsánat ha esetleg érdekel titeket egy-egy rész és sokat kell majd várni rá)

Aki pedig ezek után is itt marad, annak jó szórakozást az elkövetkezendő részekhez :)

Ha esetleg lenne kérésed azt a kommentszekcióba írd (de ha ott nem akarod akkor nyugodtan írhatsz privátban is) Ha kérésed van, akkor üzenetedbe mindenképpen írd le, hogy milyen legyen. Szóval fókuszáljon egy párra (pl RadioDust) akkor írd le, és, hogy maga a sztori miről szóljon kb. Ha pedig csak egy sima kis sztori legyen, mondjuk egy átlagos nap a Hazbin hotelben akkor annál is írd le, hogy miről legyen szó, de persze ez nem muszáj és hagyhatod az én fantáziámra is :)

Nos, ennyi lenne, hamarosan találkozunk is az első részben :D

Hazbin hotel novellákWhere stories live. Discover now