Fut Nuggets (Val x Angel)

311 16 3
                                    

Valentino nagy mosollyal arcán nyitja ki az ajtót kedvenc színészének, aki lassan be is száll, karjait összefonva mellkasa előtt, dühösen felfújt arccal. Főnöke egy kedves mosollyal nyugtázza, hogy beosztottja még mindig durcás amiért büntit adott neki engedetlensége miatt. De hát egy apucinak ez a dolga, meg kell büntetni a rosszfiút ha nem hallgat rá. A pók démon az ablakon kifele kezd bámulni, míg Val lágyan végig simít a karján, aki megborzongott az érintésétől, s kicsit arrébb is mozdult. Valentino is arrébb csúszott, nem sokat, csak annyira, hogy karjával a démon fiú hoz érjen akit mintha egyfolytában áramütés érne. Utálja ezt az érzést.

-Haragszol rám?-szólal meg végül, ezzel megtörve a csendet. Angel beharapja alsó ajkát, majd megadóan felsóhajt, s egy pillanat erejéig rá pillanat, majd újra ki az ablakon.

-Nem.-Valentino magában nevet a másik démon iróniával teli hangján. Ki akarja engesztelni kis démonát, s mikor ő is ki pillant az ablakon szemei felcsillannak ahogy elhaladnak egy bizonyos bolt mellett.

-Álljon meg.-szól a sofőrnek, aki eleget is tesz a kérésnek. Le húzódik az útról, majd a két démon ki száll a járműből. Angel értetlenül néz főnökére, aki szó nélkül megfogja a karját, s az üzletbe vezeti. A pók démon tátott szájjal néz körbe az üzletben, és izgatottan elmosolyodik.-Emlékszem a múltkor azért hisztiztél, hogy szeretnél egy kisállatot. Nos, meggondoltam magam ezzel kapcsolatban.

-Tényleg?- Valentino lágyan elmosolyodik, s megsimogatja színésze fejét.

-Természetesen. Menj és keress magadnak egy szép állatkát.-mondja, majd Angel azonnal útnak is eredt. Találkozott minden féle állattal, de valahogy sehogy sem talált olyat aki megtetszett volna neki, egészen addig míg egy halk röfögést ne hallott. Kíváncsian követte a röfögés hangját, s akkor egy pici malackát pillantott meg. Tátott szájjal, és ragyogó szemekkel veszi kézbe a malacot, majd rohan vissza főnökéhez aki rá mosolyog.-Na, találtál valamit?-s akkor meglátta a kezében lévő állatot. Értetlenül mered a pók démonra, aki egyfolytában a malacot simogatja.-Ez egy malac.-húzza össze a szemöldökét.

-Hmh.

-A malacokat általában megesszük.

-Őt nem! Fut Nuggets lesz a neve.-mosolyog a malacra, aki boldogan röffent egyet. Val arcára grimasz ül ki, de ahogy meghallja Angel gyermekien csilingelő nevetését, még a szája is tátva marad. Végül, lágyan elmosolyodik, s az eladóhoz megy, hogy fizessen. Angel boldogan áll meg főnöke előtt és rá mosolyog.

-Köszönöm.-öleli meg, fejét a másik démon mellkasába fúrva. Val eleinte meglepődik, színésze régen ölelte meg. Végül ő is vissza öleli, kezei a a hátára simulnak, a ballal gyengéden kezdi simogatni, s jobban lehajol, hogy fülébe tudjon suttogni.

-Imádom amikor mosolyogsz. Bármit megtennék érte, hogy örökre az arcodon maradjon.-suttogja mély hangon ami kirázza a pók démon, s jobban hozzá préseli magát főnökéhez aki ennek hatására egy elfojtott nyögést hallat. Meg is lepődik rendesen, még sosem volt ilyen. El is mosolyodik, s egy puszit ad Angel fejére.-Szeretem amikor ilyen vagy.-a démon fiú arcára is mosoly terül el.-Kérlek, mosolyogj nekem örökké.-mondja, s jobban magához öleli őt, amennyire csak tudja Fut Nuggets miatt aki kettejük között van. -Szeretlek, Angel.

Sziasztok! Tudom, tudom tudom... Most annyira nem tudtam átadni Val személyiségét, de megakartam mutatni, hogy szerintem ő is tud ilyen lenni :) Mindenkiben van jó és rossz egyaránt, s bár inkább a rossz uralkodik Val felett, de azért bizonyos emberekkel ő is nagyon kedves meg hát ő is ember, nem? Vannak érzései melyeket nem tud elnyomni magába.

Na, remélem mindenkinek tetszett a kicsit rövid rész :D Ha igen, akkor támogass egy vote-all és kommentel. Ha szeretnél olvasni tőlem egy shippről nyugodtan írj :D

Hazbin hotel novellákWhere stories live. Discover now