Hide and seek (RadioDust)

346 24 5
                                    

Alastor lassan járja körbe a hotel minden részét, ám sehol sem talál senkit. Jobban végig nézve már végzett a hercegnővel, Veggie-vel és Husk-kal ami egyet jelent... Már csak egy ember maradt, ami kissé meglepte őt. Nem gondolta volna, hogy pont ő fogja lyen sokáig bírni. Kellemes csalódás a számára. Így csak még élvezetesebb lesz majd megölni őt és enni belőle. Nem fog pazarolni, kiélvez mindent.

-Mond, hova bújtál kedvesem?-hangja végig szeli a Hazbin hotel egy részét ahol jár, ezzel nem kisebb szívinfarktust  okozva ezzel az egyetlen túlélőnek, aki ezzel elkövet egy végzetes hibát. Hangot ad. Alastor vigyora eltorzul, a hang irányába fordul, s arra megy. Nem siet, tudja, hogy el fogja kapni őt, nem fog tudni elmenekülni előle, még ha minden erejével is azon van.-Ne búj el, gyere játssz velem.-ahogy vigyora, úgy a hangja is egyre torzabb, recsegős, mint egy rádiónak, mely egy olyan adásra kapcsolva ahol nem játsszanak semmit. -Hé, Angel. Felőlem játszhatunk bújócskát, de előre, szólok... nagyon jó vagyok benne.-Angel kifulladva ér fel a hotel utolsó emeletére, ám ezúttal nem volt képes hang nélkül közlekedni, amit a másik démon ki is használt, viszont ezúttal sem fut. Hagy egy kis időt még neki.-Játszhatunk ilyet is de ha megtalállak, megbüntetlek.-kuncogja el magát, miközben aurája vörös és feketévé válik, kis szimbólumai pedig egyre vakítóbbak. Angel más esetben ismét félreértené Alastor szavait, ám jelen esetben most nem nagyon kéne ilyennel viccelődnie hiszen ezúttal ő.. Tényleg megakarja ölni!

A hunyó fel ér az utolsó emeletre, ahol mindössze csak három szoba van. Három választás, s ő az egyikben kell lennie. Na de melyikben? Hangosan kezd el nevetni, szinte hisztérikusan, majg egy pillanat alatt hallgat is el, vigyora viszont egy percre sem tűnik el.-Ah, na melyikben lehetsz?-teszi fel hangosan a kérdést, ami inkább szólt a bújónak amolyan figyelmeztetés, hogy készüljön el, mert tudja hol van.

Angel remegve, könnyes szemekkel néz körbe a szobában búvóhelyért, ám nincsen itt semmi. Az ablakon rács van, az ágy alatt pedig nincs annyi hely, hogy elbújjon, szekrény pedig nincs. Mégis mi a francért nincs itt még egy rohadt kicsi szekrény sem?!

-Ah, tudom már.-szemei kicsit összeszűkülnek a vigyorgástól, majd sebes léptekkel megy a középső szobába.-Ebben a szobában vagy, igaz?-izgatottsága végül átmegy tettetett csalódottsággal. Nem volt abban a szobában. Becsukja a középső szoba ajtaját, melyben nem találta áldozatát. Nem foglalkozik a körül nézéssel, hiszen igazából a legfelső emelt szobáit semmire sem használták, így nem sok búvóhelyet tudnak szolgáltatni egy embernek, ráadásul az ágyak is olyanok, hogy alattuk nem lehet elbújni. Alastornak bőven volt ideje megismerni a hotel minden zeg -zugát, nem véletlenül csalta fel a pók démont. -Oh, akkor talán... Ebben.-mondja, majd a lépcsőhöz legtávolabbi felé veszi az irányt. Ezúttal nem fut, érzi közel jár hozzá. Hamarosan vége a játéknak.

A pók démon szíve egyre gyorsabban, vadabbul ver a légzése pedig egyre gyorsabb. Nagyot nyel mikor a szarvas démon lépteit egyre közelebb és közelebbről hallja. Úgy érzi a szíve majd' ki ugrik a helyéről, fél, hogy még talán ő is hallja. Érdekes, Alastor szinte hallja, miként ver a másik szíve.

Tantatam tatam tatam tatam tatam

Az ajtó lassan nyikordulva nyílik ki.

-Mitsuketa.

Helló mindenkinek! Mint látjátok ezúttal ez most kicsit rövidebb rész lett a többihet képest, viszont ki akartam próbálni egy másfajta sztorit is. Ilyet még nem nagyon írtam és, mint látjátok nem nagyon lett olyan jó, de kezdetnek meg teszi :)

Ja, és még mielőtt le harapnátok a fejem igen, tudom, hogy Alastor nem beszél japánul, viszont amiről kaptam ehhez az ihletet az ugye japán (az a Hide and seek voice actoros valami) na ugye arra nem rég találtam rá és muszáj volt írnom róla róluk, ne öljetek meg xd

Amúgy tök érdekes, hogy hiába írtam arról a videóról, egész végig a Vaina-ból a "Szívesen máskor is" című dalt hallgattam xd Azt is nem rég néztem meg a húgom unszolására, és mikor a végén megkérdezte, hogy milyen volt én csak: "Szívesen máskor is" Nos, a lényeg megmaradt nekem :D

Ha esetleg megérdemel egy vote-ot és kommentet nagyon hálás lennék :)

Hamarosan jövök a következővel, ha van ötleted miről írjak (akár témában, és/vagy shippről bátran írj kommentben :D







Hazbin hotel novellákWhere stories live. Discover now