~3~

13 5 5
                                    

Sabah yine alarmımın sesine uyandım.
Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Ve üstüme beyaz pantolon ve kırmızı bir tişört giyindim ve aşağı indim.

İndiğimde deniz uyanmamıştı.onu uyandırmadan hemen kahvaltı hazırlamaya başladım.

20 dakika sonra herşey tamamdı. Deniz'in odasına gittim onu uyandırmaya çalıştım bakın sadece çalıştım. Uyanmıyordu bir insanın uykusu bu kadar mı derin olur ya. Ama sen dur ben sana yapacağımı biliyorum.

Hemen mutfağa gidip bir bardak soğuk su aldım. Ve Deniz'in üstüne boşalttım. Bi anda yataktan sıçradı.
Bana mal mısın bakışları atıyordu.

Hey bana öyle bakmayı kes. Kızım bir insanın uykusu bu kadar mı derin olur. Kaç kere dürttüm uyanmadın. Uyanmıyınca bende bunu yaptım. Hadi kalk kahvaltı hazır.

"tamam" dedi bende aşağı indim.
Bir kaç dakika sonra gelmişti.
Kahvaltımızı yapmaya başladık.

(Deniz'in ağzından)

Sabah kafama soğuk su dökülmesiyle uyandırılmıştım.
Sağıma baktığımda bunu yapanın Yıldız olduğunu gördüm. Ona mal mısın der gibi baktım.

Sonra kahvaltı ettik ve şirkete doğru yol aldık. Kürşat benden sanki etkilemişti bende ondan etkilenmiş gibi yapmıştım. Deniz sen ne yapıyorsun der gibi bakıyordu. İşe alınmıştık sonunda.

Deniz:"Hey napıyorsun sen kocaman adam ile ilişkimi yaşayacaksın!?"

"olabilir"

Kürşat'ın odasına gidip ona kahve götürdüm ve bana senden baya etkilendim, iyimişsin dedi. Bende sustum. Adam bana tutulmuştu sanki:). Sonra dedi ki "sevgilim olurmusun?" bunu duyan Deniz odaya girdi ve hayır der gibi bakış attı ama işimizi sağlama almak için deponun nerde olduğunu öğrenmek için kabuk etmem gerekiyordu. Bunu da anlayan deniz bana karşı çıkmamaya başladı. Sonunda kürşat sevgilimdi. Çok garip hissediyordum. Kürşat'a bir şart koşmuştum.

"Ne şartı bebeğim? "

"bana deponun yerini söylermisin? "

"Ama benden bunu isteme birtanem"

"Ben diyeceğimi dedim ya deponun yerini söyle ya da beni unut"

Sanki benim her dediğimi yapacak gibiydi zor ikna etsem de deponun yerini öğrenmiştim

"beni yarın oraya götürürmüsün"

Kürşat bana baktı ve "evet" dedi.

Bende hemen ona sarıldım çok teşekkür ederim aşkım dedim.
Yarın beni anlamaya gelirsin dedim oda tamam dedi.

Denizle eve doğru gitmeye başladık.

Sonunda eve varabilmiştik hemen üzerimi değiştirip yatağa yattım.  Kendimi karanlığa bıraktım.

Evet yeni bölüm geldi. Sizce nasıl gidiyorum?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ ÇIĞLIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin