Multimedya;Ateş
------------
"Şerefsiz!" Diye bağrınıyordu Acar arabada.
"Tamam Acar sakin ol" demem tabiki fayda etmedi. Daha çok sinirlendi.
Acar tam arabanın direksiyonuna bir yumruk sallıyorken cam tıkladı ve camı tıklatan Su idi.
"İpek çok özür dilerim kanka abimin kusuruna bakma hep böyle düzelmiyo lütfen bu seferlik affet çok kötü şeyler yaşadı o yüzden böyle"
"Tamam Su sen sıkma can-"
"Pardonda Su abin ağırdanmı geliyo"
O sırada Acar ın kolunu tuttum susması için ama susmuyordu haklımıydı haklıydı.
"Kadına el kalkarmı lan kadına el kalkarmı!" Diye kükredi
"Acar kızın ne suçu var"
Acar sinirle iç çekerken Su söze girdi.
"Gerçekten çok özür dilerim yaşadığı yerde Isviçre'de bu tür durumalar çok göz önünde bulunmadığı için böyle 12 yaşından beri orda o yüzden oraya adapte etti kendini daha alışamadı ne olur kusura bakmayın" dedi buruk bir sesle.
Oturduğum yerden doğrularak "Su senin hiçbir suçun yok üzülme" dedim. Çünkü Su okadar edepli ve terbiyeli bi kızdı ki kankam diye söylemiyorum yaptığı en ufak yanlışta yüzü kızarır ve hatasından utanırdı. Şu an ise karşimizda domatese dönmüştü canım kankam. Neden çünkü o sevimsiz suratlının yaptığı hata yüzünden. Acar da biraz sakinleşmiş bir ses tonuyla
"Evet Su senin hiçbir suçun yok hata yapan o" " Ve özür dilemesi gerekende O" diye ekledi.
"Merak etmeyin abim ikinizdende paşa paşa özür diliycek"
"Tamam boşver kanka hadi biz ufaktan kaçalım iyi akşamlar"
----------
Eve gelip üstümü değiştirdim ve duş almak için banyoya yöneldiğim sırada telefonuma gelen bildirimle telefonuma doğru yönlendim.
05*********
(Özür dilerim)Tam içimden geçeni saydırırken
05*********
(Kapının önüne bişiy bıraktım alırsan sevinirim iyi geceler)İpek
(Bana bak sevimsiz bu yaptığın yanına kalmıycak)'BU KİŞİYE ARTIK MESAJ GÖNDEREMESSİNİZ'
Ne demek oluyor bu. Ve ardınadan elime bi biner gazı alarak kapıya doğru ilerledim ne de olsa o pislik bana el kaldırmıştı ne yapıcağı belli olmazdı.
Kapıyı açtığımda kimse yoktu fakkat paspasa baktığımda bi kutu olduğunu fark ettim kutuyu elime alıp açtığımda ise kutunun içerisindeki notu okudum.
"Özür dilerim sana el kaldırdığım için çok özür dilerim " yazıyordu notta. Yok bu o olamaz olamaz imkanı yok.
Kutuya baktığımda ise kutunun içinde doldurulmuş bir sürü çikolata gördüm.
Fakkat almadım çünkü gelip bi kadına durduk yere sataşıcaksın üstüne el kaldırıp söylemediğini brakmıyacaksın sonra iki çikolata ve bir özür mesajı. Yok öyle bir dünya.
Selammm yeni bölümü nasıl buldunuz?
Benim acayip içime sinen bir bölüm oldu. Umarım sizde beğenmişsinizdir.
En sevdiğiniz karakter kimmm?
Sizi seviyorum sevgili okurlarım iyi okumalar...🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZADEK BENİMLE KAL~
ChickLit"EN BÜYÜK AŞKLAR NEFRETLE BAŞLAR" eskiden bu söz bana çok klişe gelirdi hatta ortamda bu söz söylendiğinde bile yüzümü buruştururdum. Şimdimi şimdi bu nefretle başlayan aşkı iliklerime kadar hissediyorum.