Sevgili uzaylı kılıklı canım kardeşim Acar la 15 dk süren kısa araba yolculuğumuzdan sonra partinin bulunduğu mekana gelmiştik. Abartmıyorum ama Su yine organizasyon mahrifetini göstermişti.
Partide genel olarak siyah ve pembe ağırlıklıydı tabi arada ufak detaylarla bordolar ve grileride görmek mümkündü bahçedeki süs havuzunun kenarlarında bile pembe ve siyah balonlar mevcuttu ve bu gerçekten bu ihtişamlı bahçeye çok yakışmıştı. İçeriye girdiğimizde çok büyük bi dans pisti karşılamıştı bizi ve sahnenin ardımda pembe pankartta ~İYİKİ DOĞDUN SU~ yazısı gerçekten sahnenin arka planına çok yakışmıştı.
Su yanımıza gelip bana sarılırken "hoş geldin bebeğimm"dedi. Bende en samimi gülüşümle "hoş bulduk güzelim doğum günün kutlu olsun"
Su Acara elini uzatarak sende "hoş geldin Acar"
"Hoş bulduk sevimsiz doğum günün kutlu olsun" Acar ve Su arasında küçülükten beri çözemediğim tatlı bir zıtlaşma vardı.------
Gecenin ilerleyen saatelerinde evim mutfağına kendime viski almak için doğruldum ve Acar'a dönerek"Sende içicek istiyomusun uzaylı kılıklı kardeşim"
"Yok istemiyorum amip kılıklı İpek"
Acar'a en sevimsiz gülüşümü yaparak mutfağa doğru ilerliyordum ki bişeye çarptiğimi ve üzerimde bir ıslaklık olduğunu anladım.
Kafamı kaldırıp baktığımda karşımda pişkin pişkin sırıtan sevimsiz bir sıfatla karşılaştım.
"Dikkat etsene biraz ya!!!"
"Eee etmiyorum ne olmuş"
Allah'ım çıldırıcam sen sabır ver.
"Arkadaşım farkındaysan bana çarpan sensin"
"Arkadaş deme lazım olur😉"
"Yok ben çözdüm seni sen cidden iyi değilsin"
"Eee sen çok oldun kızım"
Beni itmesiyle duvara yapışmam bir oldu. O sırada Acar yanımızda belirdi ve belirmesiyle o sevimsizin yüzüne yumruğunu geçirmesi bir oldu.Sevimsiz kılıklı adam da boş durmayıp Acara bi yumruk salladı. O sırada etraftakiler ayraya girdi.
"Lan şerefsiz kadına el kalkarmı!!!"
"Ooo bak kızdırmayın küçük enişteyi"
Acar sevimsize bi yumruk daha geçirdi.
"Acar yeter tamam dur"
"Bir daha ablama veya başka bir kadına el kaldırırsan o elini alır götüne sokarım"
"Hadi ya öylemi yaparsın ufaklık"
O sırada Su araya girdi."Abi yeterrr"
"Lan ufaklık sen dua et benim kardeşimin doğum günü yoksa varya seni fare deliğine sokar tıpanı tıkardım!"
"Dikkat et o tılayı alıp senin Götüne sokmıyım"
Selam canlarımmm❤
İlk bölümü nasıl buldunuz?
Azıcık spoiler gibi olucak ama emin olun ilerki bölümlarde Ateş' in sert ve ukala görünüşünün altıda yatan yufka yürekli adamı görücez Ateşi böyle sert ve sevimsiz yapan hayat.
Pek hoş bi karşılaşma olamdı ama size bu aşkın nefretle başlıycağını söylemiştim🖤
Oy verip yorum yapmayı unutmayın :)
Sizi seviyorummm kedinize cici bakın canlarımmm❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZADEK BENİMLE KAL~
Chick-Lit"EN BÜYÜK AŞKLAR NEFRETLE BAŞLAR" eskiden bu söz bana çok klişe gelirdi hatta ortamda bu söz söylendiğinde bile yüzümü buruştururdum. Şimdimi şimdi bu nefretle başlayan aşkı iliklerime kadar hissediyorum.