4.bölüm

42 0 0
                                    

Tam 3sene oldu hala dün gibi Çıkmayan adamın arkasından 3sene geçti bugün yeni işim bu arada ben iç mimar oldum ezgide mimardı Şevvalse mühendis olmuştu. Rüzgar öldükten sonra Yazdığım yazılarım 2 defteri aşmıştı. Ben mesleğimin ilk Gününü yapıyordum masamın önüne annem ve kardeşimin resmini koydum ve asla unutmayacağım adamları koydum.1.5 sene içinde kendimi toplamış ama içimdeki yangın bitmemişti. Ondan sonra hayatıma hiçbir erkeği sokmamıştım. ezgi Şevval ben işimizin ilk günü niyetine pastaneye gidip Çikolatalı pasta yiyerek kutladık. Hayatım bir tempodaydı iş ev ve herhafta sonu asla unutulmayacak adamların yanına koşuyorduk annemle. bir hafta sonu Mezarlık dönüşünden çok hızla gelen araba annemin üstüne geliyordu annemi ittirip Arabanın Altın'da kaldım ve birden Gözlerimi hafif açtığımda rüzgar Öldüğü zaman olan doktorla konuşuyordu annem ve doktor aynı rüzgâra dediği Lafı benim için anneme Demişti durumu kötü her an bir şokla karşılabiliriz dedi annem hıçkıra hıçkıra ağlarken Yanıma geldi ağlama annem ben çok mutluyum dedim kardeşim dolu gözlerle bana bakerken kendimi zor tutup küçük adam annem sana emanet dedim ve annem hıçkıra hıçkıra ağlarken beni dinledi ve ben yine anne ağlama ben çok mutluyum beni seven adamların yanına gidicem ve orda seni bekliycem dedim gözlerimden yaslar inerken anne o defteri ben öldükten sonra kitapçıya götür dedim herkesgörsün dedim annem kafasıyla onaylanınca üzülme ben mutluyum anne küçük veletimize iyi bak elveda anne ben sonsuzluğumun yanına gidiyorum dedim ve içimden hasret bitti acı bitti özlem bitti Sevdiğim adam dedim ve Gözlerim kapandı...
-----
Unutmayın sizin sesinizi duyuyorum ve duydumki biz öldükten sonra rüzgar ve Melike Tanınmış hayatlarıyla sizde unutmayın biz burda çok mutluyuz...
----
Kitabım kısa sürdü ama anlamlıydı bence 😊

Belki bir yerlerde yine beraberizdirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin