|R| My Mafia Hero [PJM]

73 3 0
                                    

This is author Ray everyone !

First of all, this oneshoot ialah ber-genre kan dark. Memaparkan beberapa scene abusing yang mungkin tidak sesuai di baca oleh kanak kanak 12 tahun kebawah.

Whatever enjoy !

++++++++++

Luka di wajahku aku cover menggunakan foundation. Setelah siap, beg sandang dan telefon aku ambil.

Dengan perlahan lahan, pintu bilikku aku buka. Kepala aku jengukkan, takut kalau eomma tiri aku berada berdekatan.

Perjalanan daripada bilik melintasi tangga selamat. Tetapi malangnya, eomma tiri aku berada di ruang tamu sambil menyilangkan tangannya di dada.

Wajahnya tegang.

"Kau nak pergi mana perempuan?"

Shit.

++++++++++

"Kau nak pergi mana perempuan?" Tanya wanita itu.

"A-aku..argh !" Rambut panjang milik (Y/N) ditarik kasar. Badan kecil miliknya diheret tanpa belas kasihan sehingga ke dapur.

"Kau yang masak sampah ni kan?!" Kimchi buatan (Y/N) wanita tua itu campak mengenai wajah gadis malang itu.

Perut (Y/N) pula menjadi sasaran tendangannya.

"Kau fikir aku ni lipas macam kau?! Makan sampah? Bodoh !" Dengan terpaksa, (Y/N) berdiri dan membersihkan sisa makanan yang dibuang tadi.

Panggg !

Akibat kesan tamparan daripada eomma tirinya, (Y/N) kembali terlantar di atas lantai yang sejuk itu.

"Lemahnya. Kau main dengan lelaki diluar sana kuat pula kan? Tch" Sindir appanya yang baru sahaja muncul.

"Tulah you, I dah cakap. Bagus kita jual saja jalang ni. Memalukan nama aku ! Apa kau ingat aku bangga ada anak TIRI murah macam kau?" Dahi (Y/N) ditunjal kuat sebelum pegangan pada rambutnya dilepaskan.

"Make sure kau bersihkan sampah ni sebelum kau blah. Tak payah balik lagi bagus. Buat sakit mata aku je nampak muka kau" Dua pasangan syaitan itu berlalu pergi tanpa menghiraukan (Y/N).

Sekali lagi, dia menguatkan diri untuk bergerak walaupun dalam keadaan yang lemah.

Dia tidak menangis. Kerana air matanya suda kering.

Mengaduh? Lagi lah tidak. Setiap hari dia berdoa agar tuhan hantarkan seseorang yang boleh menyelamatkannya. Namun, tiada seorang pun yang menjejakkan kaki ke hidup (Y/N).

++++++++++

Aku berlari ke cafe dimana tempat aku bekerja. Sesampai sahaja di depan pintu, aku mengeluarkan cermin kecil dan mencalitkan sedikit foundation untuk menutup kesan luka yang tamparan yang baru sahaja aku dapat.

Setelah itu, aku melangkah masuk ke dalam dengan riak cemas.

"So-sorry Han, emergency" Ujar ku kepada Han. Rakan sekerja ku.

"Ani gwenchana (tak mengapa), Cepat tukar uniform kau sebelum kantoi dengan boss" Aku menganggukkan kepala sebelum melangkah ke bilik salin.

Bangtan Oneshoot Imagine.Where stories live. Discover now