-author chae in the house yaowww
"Cerita ni mengisahkan seorang lelaki[PARK JIMIN] yg perangai mcm taetan tetapi telah diubah oleh seorang angel yg bernama SONG Y/N"
"AUTHOR NAK INGATKAN SEBELUM TERLUPA..FF ONESHOT NI AUTHOR LABELKAN SEBAGAI 15+🙂SO KALAU ADA YANG X SELESA OR SOFT STAN..PLEASE JANGAN BACA"
+++++++++++++++
SONG Y/N P. OV"KRING KRING KRINGGGGG"alarm berbunyi sekencang-kencangnya dan membuat telinga gadis itu pekak..
"haiissshhh..pekak telinga aku nii,dah lah hari ni hari first aku.. Kalau senior aku becakap aku x dengar mcm mn.. Hahiihhh"kata y/n dan tanpa dia sedar dia sdh lmbat utk ke sekolah..
"shit.. Aku dah lambat.."bergegas dia pergi ke bilik mandi dan bersiap..
✨OUTFIT FOR THE DAY ✨
-AND ONE MORE THING C Y/N NI DAH MEMANG ADA NATURAL BEAUTY SOO.. DIA X PAKAI SANGAT MEKAP.. DIA PAKAI LIP GLOSS JERR CIKET..+
+++++++++
JIMIN P. O. V
"eomma,,chim gerak dulu.. "heh.. Depan eomma dia jer tu mcm ni.. Kat belakang mcm taetan..
'aku gerak awal ni pun sebab nak practice utk tarian aku.. 'kata hatinya.. 🙄
AUTHOR P. O. V
'Sesampai nya c jeman ni di sekolah..dia trus masuk ke dalam tanpa berlengah.. Dan..panggg!! '
Y/N P. O. V
"aku dah lambatttt.. Mati lah akuuuu😭..adduhhhh"aku jatuh dan bontot aku bertemu dengan lantai..
????:"oii.. Kau tak ada mata ke apa.."kata mamat yang aku terlanggar..
'ceh.. Bukan nak hulurkan tangan ringan kan beban.. Tapi menyakitkan telinga aku jerr memekik.. '
"mianhe.. Saya dah lambat nak masuk kelass😫..saya tak sengaja langgar awak.. "kata ku minta maaf ngan mamat poyo ni..
DUG.. DUG.. DUG.. DUG. DUG. TITTTTT.. JANTUNG KU TERHENTI SEKEJAP MELIHAT ANAK MATA HAZEL YANG DMILIKI MAMAT YANG AKU KATA POYO NI TADII.. AKU PUN APA LAGI TENUNG LAH MUKA DIA..
????:"aku tahu aku hensem.. "katanya sambil membuat sengihan yang sngat menggoda😏..
????:"oh, ya.. Kau kata kau lambat.. Kau datang awal lah.. Kau mesti newbie kan.."eh yang aku nak kisah apahal. Kata jimin dalam hati..
YOU ARE READING
Bangtan Oneshoot Imagine.
RandomHere some your lovely Bangtan oneshoot. Available in Malay version ! Fluffs, Thrillers, Obsession, Mafia AU, Psycho and more. Road to 150 <3 Beautiful cover by kak sarah @nnikonikoni ❤️