פרק 12-מה שתגידו. חמודים.

1.4K 113 45
                                    

פרק 12

פקחתי את עיניי באיטיות, מבולבל לגמרי. אני והארי באמת שכבנו, או שזה היה עוד אחד מהחלומות שלי עליו?

"בוקר טוב" שמעתי את הקול של הארי, ושניה אחרי זה, הרגשתי את שפתיו על הלחי שלי. הרגשתי את אותה הלחי בוערת.

"נהניתי איתך אתמול." הוא הוסיף וקם מהמיטה.

"גם אני איתך " אמרתי לו בחיוך וקמתי מהמיטה באיטיות.

"להכין לך משהו לאכול?" הארי שאל אותי.

"טוסט..?" הוא הנהן בהסכמה וירד ללמטה. אני נכנסתי לשירותים. עשיתי את.. צרכיי.. והבטתי במראה. אלוהים, אני נראה כל כך רע. השיער של מבולגן ויש לי שקיות בעיניים. צחצחתי את שיניי, ניסיץי לסדר מעט את שיערי ולבשתי חולצה. ירדתי למטה וראיתי את הארי מכין טוסטים, ליד אחותו, ג'מה.

"עכשיו אתם מוכנים לספר לי מה עשיתם בזמן שלא הייתי בבית?" ג'מה שאלה מצחקקת.

"אוי, תסתמי ג'מה." הארי לא הצליח להסתיר את החיוך שלו, וכך גם אני.

"מה שתגידו. חמודים." היא אמרה ועלתה לחדר שלה.

"הנה הטוסט שלך" הארי הביא לי טוסט ואני הודיתי לו בחיוך.

המשך היום היה ממש כיף. ראינו סרטים, שיחקנו בפלייסטישן, דיברנו על מורים מפגרים מהבית ספר ובכללי.. עשינו הכל.

חיוכי החל ללכת לאט לאט, עד שירד לגמריי כשהגיע הערב ואמא שלי כבר רצתה שאני אגיע הביתה.

"נדבר" הארי אמר, כששנינו עמדנו בכניסה לבית שלו. הוא הניח נשיקה קצרה על שפתיי, ואני חייכתי מעט, ויצאתי מהבית. לנה חיכתה לי מחוץ לבית.

"לנה?? חשבתי שאני אלך ברגל הביתה." אמרתי כשנכנסתי למכונית של לנה.

"לא נורא. כבר באתי." היא צחקקה.

"אז איך היה?" לנה שאלה כשהתחלנו לנסוע.

"היה כיף.. מאוד." גיחכתי לעצמי.

"אז... דיברתם עליי?" היא שאלה, והבטתי בה מרים גבה.

"מה זאת אומרת?" שאלתי בבלבול. למה שאני והארי נדבר על..

אוי, רגע.

"מפגרר.. אז הוא גם מאוהב בי?" לנה שאלה מצחקקת כשעצרה את המכונית ליד הבית.

איך יכולתי לשכוח מלנה.. אני לא מאמין שבאמת התמזמזתי ושכבתי עם הבחור שהיא אוהבת. ועכשיו, מה אני אמור לעשות?? לשקר לה??

"האמת, לא יצא לנו לדבר על זה.. " אמרתי לה. יצאנו שנינו מהמכונית.

"אוף איתך!! לפחות זה נראה כאילו הוא מרגיש משהו?" היא שאלה.

"א-אני.. אין לי מושג. לנה נדבר על זה בבוקר, אני עייף." אמרתי לה, מתחיל ללכת במהירות לכיוון הבית.

"אבל עכשיו רק 18:00!!" היא צרחה מאחוריי, אך אני התקדמתי במהירות לחדר שלי ולא הספקתי להגיב.

פאק.. מה אני עושה??! למי לפנות?? עם מי לדבר??

בטוח נייל יידע מה לעשות.

She loved you first- LarryWhere stories live. Discover now