Mark elinde ki kurşun geçirmez yeleği Jeno'nun kafasından geçirdi ve silahını ona uzattı. İkisi de belki de son kez birbirlerine sarıldılar.
Jeno arabanın içinde etrafı kolaçan ederken kulaklıktan ses gelir. "Şüpheli yaklaşıyor,şüpheli yaklaşıyor!"
Jaemin camı tıklatıp Jeno'ya gülümsedi.
"Sorun yok...bir dostum.." Mark " Ne oluyor Jeno dese de Jeno çoktan kulaklığı çıkarmıştı.
"Merhaba." "Merhaba. Ne büyük rastlantı değil mi?"
diyerek gülümseyerek baktı Jeno'ya.
"Evet öyle oldu gerçekten." "Seninle bir şey konuşabilir miyim?" "Elbette,atla."dedikten sonra Jaemin için kapıyı açtı. "Sadece bir kaç dakikaya ihtiyacım var. Bir yere gitmek zorunda değiliz."
"Hayır,burada kalmak tehlikeli."
"Anthea senden çok bahsetti." "Gerçekten mi? Onun için üzüldüm. Bazen oldukça dikkatsiz olabiliyorum.
Gerçekten böyle olmasını istemedim." "Samimi olduğunu biliyordum." Jeno bir süre Jaemin'e dönüp baksa da daha sonra önüne döndü.
"Müziğin sesi çok açık. Başka bir şey dinleyebilir miyiz?" "Elbette." Jaemin radyoyu klasik müzik çalan bir kanala çevirdi.
"Arabanın arkasından gelip, benim olduğumu nasıl anladı? Eğer suikastçi isen Anthea'ya ne olacak?"Pek insanın olmadığı bir nehir kenarına arabayı durdurdu Jeno.
"Beni vurabilirdin." diyerek silahını Jaemin'e doğrulttu Jeno. "Beni nasıl farkettiğini merak ediyorum. Hedefin değil miyim?" Jaemin alayla Jeno'nun suratına baktı. " Seni vuramayacağımı mı zannediyorsun?" "Beni vurup vurmayacağını bilmiyorum. Ama ben yapabilirim." "Dene bakalım."
Jaemin belinden çıkardığı silahı Jeno'ya doğrulturken " Denemek zorunda değilim."
"Ben de." "Kim olduğunu unuttun mu? Sen iyi adamsın. Ben kötü adamım." diyerek güldü Jaemin.
Jeno alayla sırıtarak doğrulttuğu silahı indirdi.
"Beni öldürmek için gelmedin,değil mi? Anthea için kendin için değil mi?" "İlk başta ona hiç görünmemeliydim." "O adamsın değil mi her gün papatya bırakan?" "O daha bilmiyor." "Senin için ne kadar beklediğini biliyor musun?" "Sen ortaya çıkana kadar... Bugün sergiye gitmen gerekiyordu."
"Peki sen?" "Eğer beni tutuklamazsan ortadan kaybolacağım..."
Jeno düşünmek için kapısını açarak arabadan dışarı çıktı. Jaemin ise hala arabada oturup silahına bakıyordu."Anthea!" Jaemin sergide arkası dönük olan Mark'ın teselli etmeye çalıştığı Anthea'ya seslendi. Anthea heyecanla döndüğünde önünde Jeno yerine Jaemin'i görünce hayal kırıklığı ile kafasını eğdi. "Ne oldu?"
"Jeno...görev sırasında öldürüldü."dedi Mark.
Anthea Jaemin'in yakalarından tutup sarsarken ağlamaya devam etti. Jaemin sıkıca Anthea'ya sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sillage [Na Jaemin]
FanfictionKalbim bir salıncakta asılı. Siyah mıdır gökkuşağı ne? Bu gülen ışık gölgen midir? Adın mıdır dilimde hecelenen? Ne kadar çok sorum var, ve ne kadar çok sensizliğim.Bir de, bir de sol yanımda o kahreden boşluk...