🌿

204 17 2
                                    

*pohľad 3.osoby

Prešiel týždeň od hádky s Danielou. Belle Daniela chýbala, ale nechcela si to priznať, pretože pocit obmedzenia, ktorému by ju vystavovala Daniela bol preč a Belle mala cestu voľnú. Nikto jej do ničoho nestrkal nos a Belle sa začala meniť. Na začiatku tohto celého chcela iba obmedziť tučné a nezdravé jedla spolu s cukrom, ale postupne sa to menilo. Začala denne cvičiť a pocit únavy riešila iba minimálnym odpočinkom. Keď necvičila, tak aspoň behala. Jej porcie sa deň čo deň o niečo zmenšovali spolu s jej žalúdkom, ktorý sa sťahoval. Jeho každodenné prostesty Belle ale neriešila a aby ho utíšila, naplnila ho vodou. Dobre vedela, že voda je jediná "potravina", ktorá neobsahuje ani jedinú kalóriu a ktorá je veľmi podstatná. Jej mama si to nevšímala, pretože bola veľmi zaneprázdnená prácou a na dcéru mala iba minimum času. Jediné čo si všimla, bolo ako Belle schudla. Brala to ako znamenie dobré, že jej dcéra dobre cvičí a nenapcháva sa sladkosťami, myslela si, no pravda bola úplne inde. Keby to len vedela.

______________________________________

Daniela na rozdiel od Bellinej matky videla až príliš dobre čo sa s jej najlepšiou kamarátkou deje. Ako jej krásna plná tvárička stratila pružnosť. Ako jej pás bol užší a užší týždeň čo týždeň. Ako sa jej medzi stehnami začala robiť medzera. Toto všetko Daniela v tichosti sledovala a so slzami na krajíčku dúfala, že Belle nakoniec predsa len dostane rozum. Nešla však za ňou. Dobre vedela, že by ju aj tak nepočúvala. Bolo jej ľúto dňa, keď sa s ňou pohádala. Mala stáť pri nej a vypočuť ju, pomôcť jej. Nie dúfať, že dostane rozum! Toto bola chyba. Daniela až veľmi dobre vedela, ako je Belle tvrdohlavá. Možno by to nezašlo až tu, keby sa jej vtedy neotočila chrbtom ako cudziemu človeku. Bolo ale neskoro. Vedela to a nadávala si za to každý Boží deň. Cítila sa tak bezradne. Nemohla robiť nič iné, ako pozerať na to, ako jej Belle mizne pred očami.

Fatty BodyWhere stories live. Discover now