Violent words and empty threat's
ಥ‿ಥWaktu rehat Form 3
'Raffael POV
"Weh raff, kau still nak buli si hanis tu ke ?" Tanya daniel sambil berjalan untuk ke kantin.
"Yelah, apahal kau tanya plak ni ?" Tanya raff lalu pandang wajah daniel dengan pandangan minta penampa dari tangan nya.
"Tak lah...ermm...aku kesian lah kat dia" kata daniel sambil mengusap belakang tengkuk nye lalu tersengih memandang Raff disebelah nya itu.
"Seriusly niel ? Kau kesian kan dia ? Kau bodoh keape tho tetibe je. Haa ? Tibe sial kau ni " Pahal tho daniel ni dah lah tibe pastu tetibe je cakap pasal budak tibe tu. Ape aku merepek ni ಥ_ಥ .
"Ak..ak..aku..aku ermm aku–" gagap pulak seketul daniel ni ishhh. Menyusahkan betul lah dia ni. 'rolling eye'
"Kau ni–
Gila ke ? Gagap pulak kat tengah ii maklah ni " kata ku lalu jeling seketul daniel di sebelah ni.
Sesampai kitorang di kantin, semua pasang mata pandang kat kitorang macam kitorang baru lepas bunuh orang. Ada yang dah angkat bontot pergi dari situ takut nak bertentang mata dengan kitorang.
Aku macam biasa buat muka beku tak dek perasaan macam selalu aku buat tu. Lalu terus kaki menuju ke satu meja yang diduduki 3 orang gadis berkaca mata tren 2020. Heh. Nerda' sekarang dah up tau. Kau ape tahu. Dua orang lagi kawan aku hanya ikut saja haluan aku sebab diorang tahu aku nak gi mana.
~~~
POV NO ONE
"Benci nya aku tengok Rafael aku pergi kat pompuan tak guna tu..ish siap dia aku akan buat hidup dia merana" kata seseorang lalu mengggengam buku lima.
" Sabar lah babe kau bukan tak tahu raf kan selalu buli budak" pujuk rakan perempuan itu sambil memandang tajam ke arah 6 org manusia yang sedang berlawan kata itu.
"Tah kau ni, macam lah raf tu suka kat pompuan tu..tah tah raf suka kat kau. Haa kau ape tahu !?" Kata seorang lagi manusia.
"Ahh aku tak kira. Aku tetap nak buli diorang tuhh" kata si dia lalu menghentak meja sedikit kuat dan terus meninggalkan kawasan kantin itu.
Hanis POV
Ishh mamat ni. Mana aku ade mesti dia nak kacau. Cuba lah bagi aku ketenangan sikit. Haishh ape lah nasib seketul Hanis ni. (╥﹏╥)
"Woi !! Ni tempat kitorang lah dah ii pergi makan kat tempat lain sana nuh" amboi sedap kau suruh kitorang blah. Wehh meja ni kitorang dapat dulu lahh.
"Meja ni kitorang dulu yang dapat, awak tu yang patut pergi makan kat tempat lain" balasan nye. Ishh tak baik lah aku buat macam tu. Lagipun meja ni diorang yang selalu duduk. Tapi diorang kan dah ada bilik khas nape tak makan dalam bilik khas je.
"Gais jom" kata ku sedikit berbisik lalu terus bangun dari kerusi tu. Tak pelah, mengalah lagi elok dari terus bergaduh. Lagi pon aku still merajuk ngan dia pasal kes dia malukan aku tu.