DUA WOI

9 1 0
                                    

Violent words and empty threat's

^_^










"Hanis bangun..."

"Hanissss...bangun kalau tak papa geletik hanis"

"Haniiiiiiis"

"Ok tak nak bangun iekk ?"
Kata papa sambil mula mahu geletik hanis. Lalu...

"ARGHHHH...PAPAAAA....GELI LAHHHH....JANGAN LAHHH"
Jerit manusia bernama hanis sambil memegang tangan papa nya lalu digigitnya.

Ya Allah diorang nii - mika

"Adududududuu...niss sakit lah tangan papa" kata papa sambil cebik. Anak ngan bapak dedua perangai macam budak kecik. Haish ape nak jadi lah...

"Padan muka...bluekkkk" kata aku sambil menjelir lidah lalu terus berlari masuk dalam bilik air.

Aku dapat tengok sekilas muka papa yang dah cemberut tu. Hahahaaha. Sape suruh kacau anak dia yang cantik lagi biuty ni nak tido kan mendapat.

'Ish hanis, tak baik buat mcm tu dia tu bapak kau tau tak ?' kata hati nya bersuara.

"ye tak ye jugak kan. Masyaallah tak jahat nya aku sebagai anak"

After take 5

"Baju dah setel. Tudung..hmm..ok no kedut kedut. Lengan baju dah lipat sikit sebab panjang. Ape lagi iek yang belum ?" Kataku pada diri sendiri. Rasa mcam ada bende yang belum je. Ape lagi yang tak siap?

Mata aku melilau tengok dalam bilik sederhana besar ni kot' lah ada something missing ke. Jam. Bukan jamban atau jambatan tapi JAM. Jam tangan yang papa bagi kat dia masa 'first day' dia masuk sekolah tahun lepas. Dia ingat lagi pasal kejadian tu nak kata lawak macam tragis je. ┗(•ˇ_ˇ•)―→

Aku terus pakai jam tangan tu lalu turun kebawah untuk sarapan dengan papa. Kalau tak sarapan pagi, nanti lapa. Kalau lapa, nanti sakit perut. Kalau sakit perut, tak yah sekolah. Kalau tak sekolah, means cuti. Yeyy cuti (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻

Ok ape aku merepek ni. Back to the story.

Turun je tangga aku nampak papa tengah tengok phone. Ha chat awek !! Eh tibe

Tetibe muncul idea nakal hohoo...ok gais mari buat sama sama dengan beta.

1

2

3

"ADA LIPAS KAT KAKI PAPA !!! OMAGADD!!" jeritku lalu tutup mulut macam geli geli gitiuu. Kita tambah perisa sikit dengan muka yang serius annoying cam hanaaat (╬☉д⊙)⊰⊹ฺ

"MANE MANE MANE JANGAN BAGI DIA DEKAT DENGAN PAPA SHUH SHUH SHUH" lepas je cakap cam tu papa terus naik atas kerusi. Diulangi, Naik Atas Kerusi.

Papa beta jiwa masih muda ya anak-anak. Tak tau mana anak mana bapak dah kalau gini.(⊙_◎)

Ouh lupa pulak beta Nuir Hainis Buenty Tean Syeri Elziam. Kalau anakanda tidak paham pergi tengok bab 1. ಥ_ಥ

Only You, LoveWhere stories live. Discover now