1. známky

209 5 1
                                    

No takže asi se jako první představím. Jmenuju se Týna Popelková, nebo teda jsem Kristýna, ale tak mi nikdo neříká. Je mi patnáct a chodím teď do devítky na základku. Je květen a to znamená že se blíží testy a to všechno. Nejhorí na tomje že jsem jaksi tajila rodičům moje známky a oni si myslí že budu mít dvojky. No jenže pravda je taková že to mám na přelomu trojky a čtyřky jak u češtiny tak u matiky. A vzhledem k tomu že jsem líná se učit tak ty testy nejspíš dopadnou blbě. Mě je to jedno. Na střední mě vzali takže známky už nijak moc neřeším. To je k úvodu asi všechno a teď k současnostia ději mýho příběhu. Upozorňuji vás že bude asi dost střelenej. Je večer a já jsem u sebe v pokoji na mobilu. Týno!!! Zařve na mě máma až se leknu. Zvednu se a jdu za ní dokuhyně. Můžeš nám vysvětlit jak to že nám volala tvoje třídní a tobě vychází úplně jiný známky než si nám říkala. Vedle ní stál táta. Ehm... Asi každý známe ten pocit že by jsme se nejradši propadli do země a nějakou dobu tam radši zůstali. Tak přesně tohle jsem si teď přála. My posloucháme. Ach jo. Protože by si měla zbytečný kecy. Stejně se mě na to jaký jsem měla známky v devítce nikdo nezeptá nikdy. Příjmačky jsem udělala tak už je tohle jedno nemyslíš. Co jinýho jsem jí měla říct. Takže holčičko ty budeš mít maximálně trojky jasný. A protože vím že tohle by tě jen tak nedonutilo tak ti seženu doučování. A pokud budeš mít jedinou čtyřku tak v létě žádná dovolená. Proč zrovna já? Jsem ráda že příští rok jedu na intr. To nemyslíš vážně že ne? Já nechci žádný doučivání. Myslím to naprosto vážně. Teď běž nahoru já se jdu kouknout na to doučování. Si dělá prdel ne? Fakt mě nasrala. Vyběhla jsem schody nahoru a zavřela se ve svým pokoji. Za půl hodiny přišla máma. Takže na to doučování budeš chodit pondělí, úterý, čtvrtek a pátek. Co?? Si děláš prdel? Musela jsem to říct. Ne a nebudu s tebou o tom diskutovat prostě zítra ve tři. Jo a přijde sem takže si tady ukliď. Tyvole to bude nějakej debil ne soukromej. Css. Nebudusi taky kkvůli nějakýmu blbovi uklízet. Máma radši odešla. Očividně vycítila hádku.

Úvod povídky k takové zvláštní příležitosti. Doufám že se líbí








Spadl Z MarsuKde žijí příběhy. Začni objevovat