Ben twice kadar samimi bir kız grubu göremedim şimdiye kadar. O kadar tatlı ve samimiler ki iyiki tanımışım diyorum bu kızları. Bence Twice Jyp'ye para kazandıran 1. Gruplardan hatta 1. Grup.
Çıkışlarından beri Jyp büyük bir ün kazandı. Zaten tanınıyordu ama twice ile daha çok tanındı.
Billboardu kazanması gereken bir kız grup
Twice sixteen yarışması sonuncunda ortaya çıktı ve ben sixteeni izlemeye başladığımda cidden kızlarla beraber ağladım özellikle momo'nun elendiği zaman ama Jyp hatasının farkına varıp aldı gülümü geri gruba.
Somi'nin twice'da olmasını çok istemiştim ama olmadı o da solo kariyerine devam etti.
Sixteende yarışan ama Twice'a giremeyen birçok kızda şuan zaten iyi yerlerde ve başarılı çıkışlar yaptılar.
Mesela chaeryoung ve chaeyoung (itzy ve izone)
Cidden bu kızlar çok çabaladılar.
Momo stajyerken yarışmaya katılmak için ya da gruba girebilmek için bir hafta boyunca sadece buz yemiş. Bunun doğruluğundan emin değilim ama eğer gerçekse çok üzülüyorum.
Twiceda bazı üyelere daha çok yer veriliyor müzik videolarında ve danslarda.
Nayeon ve Jihyo'nun yeri daha fazla geliyor bana göre. Ot9 destekliyorum ve bu kızları da çok seviyorum yanlış anlaşılmasın.
Zaten bu durum kızların değil şirketin sorunu.
Chaeyoung, Jeongyeon ve Momo'ya daha çok yer verilmesi yönündeyim çünkü gruptaki kızların hepsinin etkileyici sesini eşit olarak görmeliyiz.
Gelelim makyöz ve stilistlere. İlk olarak kıyafetleri red velvetin zimzalabim dönemindeki gibi kötü değil ya da makyajları Rosé'ninki kadar kötü yapılmıyor.
Aslında kıyafetleri tasarım konusunda kötü olmasa da kesinlikle konforlu değil. Bana inanmıyorsanız kızların birkaç fancamini izleyin. Ne demek istediğimi anlayacaksınız.
Özellikle Nayeon ve Sana'ya giydirdikleri kısa kıyafetler hiç hoş değil bana göre. Hemen stilistleri değiştirilmeli çünkü kızlar kıyafetlerini alta çekmekten dans edemiyorlar.
Şarkıları birbirinden kaliteli. Dansları birbirinden güzel.
Birçok dansların karografileri çok hoşuma gidiyor.Şimdi kızlara antilik yapanlara bir şey diyeceğim.
Antilik yaparken kıskançlığınızın olmaması gerekiyor. Kıskanç varlıklardan başka bir şey değilsiniz.
Momo'ya dans edemiyor diyenler siz çok mu yeteneklisiniz? Siz dans edin de göreyim ben.
Bu kız kesinlikle çok yetenekli ve hiç şakası yok. Dans edemiyor demeyin hiç çünkü bu kız dansın kralını yapıyor.
En iyi dans eden kız idollerden biri bana göre.Kızların şarkıları çok güzel hoş ama hep tatlı bir konsepte kaldılar ve son günlerde çıkardıkları şarkılarla tatlı konseptlerinden çıktılar.
Ne kadar sevindim bilemezsiniz çünkü tatlı konseptlerinden bıkmıştım. Sonunda şu sotylik, sert konseptlerini de gördüm ya rahatça ölebilirim.Bu kızları sevmemin diğer bir nedeni çok samimi olmaları.
Jihyo bu grubu çok iyi idare ediyor.
Biasım JeongyeonBaşka bir şey demeyeceğim şimdilik görüşürüz
#Twicespower
Edit: eski kitabımdan bir bölümdü bu kitabıma ekliyorum birazcık düzeltip.