Değeri bilinmeyen şarkılar

181 8 15
                                    


Aslında kpopta keşfedileceğimiz çok şarkı var ama aynı şarkıyı 10 defa dinliyoruz. İşte aşağıya kesinlikle dinlemeniz gereken bazı değeri bilinmemiş kpop şarkılarını koydum.

Theeastlight-I got you
bu grup dağıldı ama sesleri çok iyi zaten daha çocuk yaştalar burda.

Bıgbang-Last farewall
Birçok kpop stanin değer göstermediği hatta bilmediği bir şarkı oysaki ben her gün dinliyordum bunu bir zamanlar.

Bts-home
Asla ama asla değeri bilinmedi, oysaki çok iyiydi.

Twice-one in a million
Yine ve yine...çok güzel bir şarkı. Kendinizi sevmeniz gerektiğini anlatıyor. TT kadar ilgi verilmedi, likey'den daha iyi bir şarkı.

Ateez-wave
En sevdiğim ateez şarkısı kesinlikle mükemmel bir şey biraz daha ilgi lazım sadece.

Loona-hi high
Loona'nın hiçbir şarkısının değeri bilinmiyor ama bu şarkı en güzel ve özel şarkılarından. Bir şans verin.

İtzy-cherry
Albümdeki en iyi b-side(?) falan herhalde. Icy'den daha güzel bir bassa sahip ve ıcy'e hatta çoğu şarkıya bin basar.

Jimin-promise
Jimin'in belki de en iyi solo şarkısı. Sözleri çok güzel ama Lie kadar abartılmadı oysaki daha güzel.

Taehyung-scenery
Birazda tae ve güzel şarkıları hakkında konuşalım. Sözlerindeki merhameti ve kırıklığı görmeniz için türkçe çevirisiyle koydum. Winter beardan daha güzel olmasa da abartılmalıydı biraz.

Mamamoo-destiny
Eveet gelelim asla ama asla abartılmayan bir mamamoo şarkısına. Bir şey diyim mi buradaki vokalleri>>>>>>gogobebe
Ayrıca şu ses tonuna şu aksanlarına bakın. Bunu dinleyince gözlerim otomatik olarak kapanıyor.

Neyse part 2 yaparım belki bir şans verin bu şarkılara. Birde başka abartılması gereken şarkı var mıydı bunlar gibi? Bence var hemde fazla.

'My' Kpop OpinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin